تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

شورش تک نفره یک هنرمند به اوباما

  • کد خبر : 48920
  • 05 مرداد 1393 - 17:19
شورش تک نفره یک هنرمند به اوباما

یک هنرمند آمریکایی در اعتراض نسبت به سفر اوباما به لس آنجلس دست به اقدامات جالبی زد.

به گزارشکمال مهربه نقل از سایت آرت نت نیوز؛ باراک اوباما که این هفته برای اهدای نشان هنر ملی سالانه به جیمز تورل، بیل گی. جونز و چند تن دیگر در لس آنجلس به سر می‌برد. به احتمال زیاد آنچه را که سطح شهر را پوشانده، دوست نخواهد داشت.

هنرمند موفق مجموعه کارهای سیاسی “رسوایی”، این بار با الهام از حضور رئیس جمهور آمریکا در مراسم پر هزینه مرکز شاندا رایمز، فعالیت‌های اعتراضی خود را با استفاده از هنر خیابانی آغاز کرده است.

او در اعتراض به رسوایی‌های متعدد اوباما در دوران تصدی‌اش تصاویری سیاه و سفید از رئیس جمهور بر روی نیمکت‌ها، زباله‌ دانی‌ها و دیگر سطوح موجود در سطح شهر نصب کرده که زیر همه آن‌ها با حروف قرمز روشن کلمه “رسوایی” نوشته شده است.

در پس زمینه این کارها، انبوهی از واژه‌هایی است که رسوایی‌های شش سال گذشته، اوباما از قبیل “کمیته امنیت ملی”، “داعش”، “طرح سلامت اوباما” و دیگر موارد را یادآوری می‌کنند. با اینکه بسیاری گمان می‌کردند که “سابو” هنرمند خیابانی محافظه کار در پشت این مبارزه قرار دارد، او به خبرنگاران گفت که هنرمندان مسئول این طرح تنها پیش از شروع طرح‌ هنری ضد اوباما با او مشورت کرده بودند.

او در ادامه گفت: من فقط به آن‌ها آموزش داده‌ام. آن‌ها کار خود را چند هفته پیش به من نشان دادند و من به آن‌ها گفتم که به نظرم توصیف شان ضعیف بوده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x