تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

فرزندان ناخلف جنایت هولناکی را رقم زدند / قتل پدر با ضربات چاقو

  • کد خبر : 48617
  • 04 مرداد 1393 - 10:32
فرزندان ناخلف جنایت هولناکی را رقم زدند / قتل پدر با ضربات چاقو

دو برادری که در جنایتی هولناک پدر خود را به قتل رسانده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم استان فارس در کمتر از ۲۴ شناسایی و دستگیر شدند.


کمال مهر:سرهنگ ملک زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرمدر تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم در جریان قتل مرد میانسالی در یکی از بیمارستان ها قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: کارآگاهان برای افشای راز این جنایت راهی صحنه قتل در یکی از روستاهای اطراف جهرم شدند، که در تحقیقات از شاهدان ماجرا دریافتند،‌ پسران مقتول با او درگیر شده و با ضربات چاقو پدرشان را از پای در آوردند.

وی با بیان اینکه این دو برادر ۱۶ و ۱۷ ساله پس از جنایت پا به فرار گذاشته بودند، گفت: بررسی ها برای شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه آنان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ملک زاده تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شدند و ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی با پدرشان اعلام کردند.

تصریح فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: پسران جوان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
قیمت سانترال پاناسونیک
قیمت سانترال پاناسونیک
اسفند ۱۹, ۱۳۹۳ ۱۲:۱۴ ب٫ظ

خدا به خیر کنه

1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x