تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دوچرخه‌ای که تصادف را هشدار می‌دهد + تصاویر

  • کد خبر : 48636
  • 04 مرداد 1393 - 10:44
دوچرخه‌ای که تصادف را هشدار می‌دهد + تصاویر

در مناطق شلوغ صدای زنگ دوچرخه به سختی به گوش می‌رسد و این امر فاجعه آمیز است، خوب است با دستگاه جدیدی که مانع از فجایعی از این قبیل می‌شود آشنا شوید.


 به گزارشکمال مهر؛ استفاده از دوچرخه علاوه بر مزیت‌هایی که دارد مانند ورزش می‌تواند مضراتی نیز داشته باشد یکی از این مضرات در خطر بودن عابر پیاده یا تصادف دوچرخه سوار یا ماشین است.

برای اطمینان بیشتر از دوچرخه سواری می‌توانید از دستگاهی به نام mybell که قابل برنامه‌ریزی کردن است programmable استفاده کنید.

زنگ دوچرخه‌های معمولی و دوچرخه‌هایی که از اکنون استفاده می‌شود به گونه‌ای است که در مکان‌های شلوغ کنونی به دلیل سر و صدای زیاد شنیده نمی‌شود که نشنیدن صدای زنگ دوچرخه می تواند خطرناک باشد.

صدای این زنگ می‌تواند از فایل‌های صوتی که خودتان انتخاب می‌کنید، باشد تا توجه بیشتری را به خود جلب کند، مثلا می‌تواند فایلی با هشدار کلمه‌ای مخصوص و یا آهنگ بلند هشدار دهنده باشد.

با mybell می‌توانید به وسیله اتصال به کامپیوتر به کمک usb آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

فایل‌های صوتی می‌تواند به صورت mp3,wav,ogg باشد.

بلندگوی این وسیله تا ۹۶ دسی‌بل برد دارد این دستگاه همچنین دارای LED است که در شب هشدار بیشتری و دید بهتری به نفر مقابل و یا ماشین می‌دهد می‌توانید با ۴ ساعت شارژ کردن این وسیله به مدت ۴ روز از آن استفاده کنید این وسیله حداکثر اطمینان را به دوچرخه سوار می دهد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x