تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

بیعت اجنه با ابوبکر البغدادی/هلاکت والی بغداد در موصل/تخریب برج‌های برق فشار قوی تغذیه کننده بغداد

  • کد خبر : 48665
  • 04 مرداد 1393 - 15:09
بیعت اجنه با ابوبکر البغدادی/هلاکت والی بغداد در موصل/تخریب برج‌های برق فشار قوی تغذیه کننده بغداد

گروه تروریستی تکفیری داعش امروز در ادامه هذیان گویی های خود در توییتر نوشت، جن ها برای بیعت با سرکرده داعش نزد وی آمده اند!!

به گزارش کمال مهر به نقل از شبکه القیثاره:سرکردگان گروه تروریستی تکفیری داعش روز جمعه هذیان گویی های خود در شبکه های اجتماعی را ادامه دادند.این گروه تکفیری امروز در توییتر نوشت که دو جن با ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی تکفیری بیعت کرده اند!!!

فعالان در شبکه های اجتماعی تویتی را منتشر کردند که “شامان القحطانی” یکی از حامیان ابوبکر البغدادی، در ان نوشته بود که یک معجزه الهی توسط ابوبکر البغدادی رخ داده است و دو جن برای پیوست به داعش و بیعت با وی نزد ابوبکر البغدادی امده اند.

در همین راستا، یک منبع امنیتی روز جمعه گفت، گروه های مسلح تروریستی وابسته به داعش ۵ برج تغذیه کننده برق فشار قوی در بیجی واقع در شمال تکریت را منفجر کرده اند.

این منبع گفت، تروریست های تکفیری با بمب، پنج برج تغذیه کننده برق فشار قوی بغداد را منفجر کردند.

در همین حال یک منبع امنیتی امروز اعلام کرد، “والی شمال بغداد” به ضریب گلوله نیروهای امنیتی عراق به هلاکت رسیده است و جنگنده های نیروی هوایی این کشور مقر تروریست های تکفیری در موصل را هدف قرار داده است.

این منبع گفت، استخبارات نظامی عراق امروز ضربات درهم کوبنده ای را به مزدوران داعش در منطقه الرشیدیه واقع در موصل وارد کرده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x