تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

کشتی‌‌گیران نتوانستند اموال دولتی را مصادره کنند/طلب کشتی‌گیران را بعد از رسیدگی به فوتبال پرداخت می‌کنیم

  • کد خبر : 48073
  • 01 مرداد 1393 - 10:59
کشتی‌‌گیران نتوانستند اموال دولتی را مصادره کنند/طلب کشتی‌گیران را بعد از رسیدگی به فوتبال پرداخت می‌کنیم

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص توقیف اموال باشگاه پرسپولیس توسط کشتی‌گیران گفت: کشتی‌گیران در محوطه باشگاه مانور دادند و رفتند چرا که نتوانستن اموال دولتی را مصادره کنند.

کمال مهر:محمدرضا سیاسی افزود: اموال باشگاه پرسپولیس دولتی است کشتی‌گیران نتوانستند این اموال را مصادره کنند.
سیاسی در ادامه اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اولویت اولمان است بر این اساس بعد از اینکه فوتبال فارغ شدیم کارهای دیگر باشگاه ازجمله طلب کشتی‌گیران را خواهیم داد.
وی بیان کرد:‌ کشتی‌گیران حقشان است که مطالباتشان را بگیرند اما ما قصد داریم در ابتدا وضعیت فوتبال را سر و سامان و بعد مطالبات کشتی‌گیران را بدهیم.
سیاسی درباره بدهی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ بدهی باشگاه پرسپولیس بیش از۱۰۰ میلیارد تومان است به هر حال بدهی‌های باشگاه پرداخت نشده و روی هم انباشته شده است.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره گفته‌های رحیمی نسبت به بازی نکردن در ورزشگاه آزادی گفت: اجاره بهای ورزشگاه آزادی درحدود ۶۰ میلیون تومان است بر این اساس قادر به پرداخت اجاره ‌بهای ورزشگاه آزادی نیستیم.
وی در پایان درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خاطر نشان کرد: عملکرد مدیر عامل و سرمربی تیم در جذب بازیکنان جدید خوب بوده است همچنین جذب بازیکنان خارجی ادامه دارد و ما می‌‌توانیم تا ۴ مرداد ماه بازیکن خارجی برای پستهای که کمبود داریم بگیریم.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x