تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

توصیف عملیات «اشباح» مقاومت در اعترافات یک سرباز تیپ «گولانی» رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 48158
  • 01 مرداد 1393 - 12:29
توصیف عملیات «اشباح» مقاومت در اعترافات یک سرباز تیپ «گولانی» رژیم صهیونیستی

یک سرباز تیپ گولانی رژیم صهیونیستی که در عملیات «الشجاعیه» شرکت داشت ضمن سخت و طاقت‌فرسا دانستن این عملیات در اعترافاتی که نشان از موفقیت مقاومت است گفت با اشباحی می‌جنگیدند که نمی‌دانستند از کجا ظاهر می‌شوند.

به گزارشکمال مهر به نقل از خبرگزاری «قدس نت»، یکی از سربازان تیپ «گولانی» رژیم صهیونیستی که شامل خبره‌ترین نظامیان این رژیم است و در جنایت منطقه «الشجاعیه» شرکت داشت در اعترافاتی گفت: ما با اشباحی درگیر بودیم که از زیرزمین خارج می‌شدند و بدون توجه به تانکها به سوی خودروهای سربازان حمله‌ور می‌شدند نمیدانستیم چه کاری باید انجام دهیم اما به صورت بی هدف به سوی هدف نامرئی شلیک می‌کردیم.

این سرباز در اعترافاتش به درگیری «الشجاعیه» در یکشنبه شب تا صبح دوشنبه که بیش از ۱۳ سرباز این رژیم صهیونیستی کشته و بیش از ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند و نیز حالت روانی سربازان و تعداد بالای تلفات آنها پرداخت.

وی افزود: این عملیات بسیار سخت بود در جلوی چشمانمان دیدیم که فرمانده تیپ غرق در خون است و پایش قطع شده و افسر عملیات کشته شد و همچنین فرمانده اطلاعاتی عملیات به شدت مجروح شده است، در ابتدای عملیات خودروهای سربازان به یک بسته انفجاری بزرگ مورد حمله قرار گرفت و پس از آن سیل گلوله به سوی ما روانه شد ما می‌دیدم که اشباحی از زیر زمین خارج می‌شوند و اما نمی‌دانسیتم از کجا می‌آیند در حدود دو ساعت تمام بی وقفه به سوی هم شلیک میکردیم .

این سرباز در ادامه می‌گوید: همه چیز در مقابل ما خونین بود جسدهای بسیاری بر روی زمین افتاده بود که تشخیص آنها ممکن  نبود سربازان فریاد می‌زدند و اینچنین صحنه‌ای را پیشتر ندیده بودند زمانی که درگیری تمام شد نمیتوانستیم در میان جسدها بین دوستان خود با دشمن را تشخیص دهیم و یا اینکه زنده هستند یا مرده، چه کسی هست و چه کسی نیست.

در پایان اظهارات این سرباز آمده است: وقتی عملیات تمام شد شروع به پاکسازی منطقه کردیم و مجروحان را انتقال دادیم و جسدها را جمع کردیم شرایط به حدی سخت بود که حتی تصور آن ممکن نیست.

در درگیری منطقه الشجاعیه نزدیک به ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و صدها نفر دیگر مجروح شدند و حجم فاجعه به حدی بود که از آن به صبرا و شتیلا تعبیر شد.

انتهای پیام/ی


۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x