تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

عجیب ترین و زیباترین صخره دنیا + تصاویر

  • کد خبر : 47441
  • 25 تیر 1393 - 9:26
عجیب ترین و زیباترین صخره دنیا + تصاویر

دسترسی به بالای عجیبترین صخره دنیا از طریق پلکانی زیبا و منحصربفرد امکان پذیر است.

به گزارش کمال مهر؛ال پنیول یا صخره گواتاپه مابین دو شهر گواتپه و ال پینول، در استان “آنتیوکویا “کشور “کلمبیا” واقع شده است. این صخره ۱۰ میلیون تنی با ارتفاع تقریبی ۲۰۰ متر که از کیلومترها دورتر قابل مشاهده است و از جاذبه های توریستی پر طرفدار و معروف این منطقه است.

در بالای این صخره ساختمانی کوچک که مخصوص ایستادن و تماشای مناظر اطراف هست به همراه چند فروشگاه کوچک مخصوص فروش سوغاتی های آن منطقه و مواد غذایی تعبییه شده است تا به گردشگران سرویس دهند. و دسترسی به بالای صخره از طریق پلکانی زیبا و منحصربفرد امکان پذیر است. این صخره در مرز دو شهر “گواتپه” و “ال پنیول” واقع شده است و هر دو شهر ادعای مالکیت این صخره را داند به همین دلیل این صخره با هر دو نام شهر مذکور نامیده میشود.

نکته جالبی در رابطه با داستان این صخره و دعوای همیشگی بین این دو شهر این است که، زمانی مسئولین شهر گواتپه تصمیم میگیرند با حک کردن نام شهر ثابت نمایند که این صخره متعلق به این شهر میباشد اما خیلی زود مسئولین شهر ال پنیول متوجه موضوع میشوند و با جمع شدن در اطراف صخره جلوی کامل شدن این کار را میگیردند و همانطوری که در عکسهای زیر مشاهده مینمایید مسئولین شهر گواتپه موفق شده اند کاراکتر G را به صورت کامل و نیمی از کاراکتر U را حک نمایند که هم اکنون مانند GI شده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=47441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x