تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اصلاح‌طلبان شورای شهر وکیل مدافع مجسمه‌ساز بدنام دفتر فرح پهلوی/ اولتیماتوم ۳ ماهه دولت به سیف درباره یک اقدام بانکی

  • کد خبر : 47264
  • 24 تیر 1393 - 10:17
اصلاح‌طلبان شورای شهر وکیل مدافع مجسمه‌ساز بدنام دفتر فرح پهلوی/ اولتیماتوم ۳ ماهه دولت به سیف درباره یک اقدام بانکی

اصلاح‌طلبان برای انتخابات مهره‌‌های سوخته را به صف می‌کنند؟!،اصلاح‌طلبان شورای شهر وکیل مدافع مجسمه‌ساز بدنام دفتر فرح پهلوی،اولتیماتوم ۳ ماهه دولت به سیف درباره یک اقدام بانکی،درخواست برخورد با عامل انتشار یک خبر و …از جمله خبر ویژه های برخی روزنامه های سه شنبه هستند که میتوانید اینجا بخوانید.


*کیهان

هدف کری از مذاکره تست اراده ایران 

یک دیپلمات آمریکایی فاش کرد هدف جان‌کری از مذاکره با محمدجواد ظریف ارزیابی اراده ایران است.گزارشگر شبکه بی‌بی‌سی با انتشار این خبر نوشت؛ کری در دومین دیدار با ظریف بر ارزیابی اراده ایران می‌پردازد. دیپلمات‌های آمریکایی به خبرنگاران گفته‌اند کری در این دیدار همتای ایرانی‌اش را برای «گرفتن تصمیم‌های سخت» تحت فشار قرار می‌دهد.وزرای خارجه آلمان، فرانسه و بریتانیا بعد از دیدار با وزیر امور خارجه ایران و تاکید بر جدی بودن اختلاف‌ها وین را ترک کردند، اما وزیر خارجه آمریکا برای ادامه مذاکرات دو جانبه با ایران همچنان در هتل محل‌ مذاکرات است.در همین حال روزنامه لس‌آنجلس تایمز در تحلیلی بلوف‌آمیز مدعی شد آمریکا بدون امتیازدهی قابل توجه ایران، مذاکرات را تمدید نمی‌کند! لس آنجلس تایمز نوشت:‌«آمریکا تاکید کرده بدون دریافت امتیازات قابل توجه هسته‌ای از ایران طی روزهای آتی، زمان مذاکرات را بعد از پایان ضرب‌الاجل ۲۹ تیر ماه (۲۰ ژوئیه) تمدید نخواهد کرد.

این روزنامه آمریکایی افزود: مقام‌های واشنگتن روز شنبه هشدار دادند اگر ایران طی چند روز آینده امتیازات قابل توجهی واگذار نکند، آنها نیز درصدد تمدید مدت مذاکرات برنخواهند آمد. آمریکا و متحدانش در پی پیشبرد مذاکرات هسته‌ای با ایران قبل از ۲۰ ژوئیه هستند و گرفتن امتیازات قابل ملاحظه است و در عین حال مقام‌های عالی واشنگتن تصریح کرده‌اند که طرفین هنوز بر سر ظرفیت غنی‌سازی مجاز برای ایران اختلافات جدی دارند.به نوشته لس آنجلس تایمز، یک مقام ارشد تیم اوباما تاکید کرده است: گرچه طرفین طی این ۵ ماه و مذاکراتی که تقریباً هر روز در جریان بوده به پیشرفت‌هایی دست یافته‌اند اما ایران هنوز در برخی مسائل کلیدی از موضع خود که به عقیده ما غیرقابل اجرا و نامناسب است، کوتاه نیامده است.نویسنده این مقاله درباره بیانات هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی راجع به مذاکرات هسته‌ای و موضع ایران نوشت:‌ آیت‌الله خامنه‌ای معمولاً سعی می‌کند خود را از موضوعات خاص هسته‌ای دور نگه دارد اما وی در گفته‌های هفته قبل خود با استفاده از ادبیاتی تخصصی و فنی اعلام کرد ایران خواهان افزایش ظرفیت غنی‌سازی خود به مقیاس صنعتی است.

لس‌آنجلس تایمز افزود: تحلیلگران معتقدند سخنان آیت‌الله خامنه‌ای پیامی به مذاکره‌کنندگان غربی است که ایران در برابر قدرت‌ها تسلیم نمی‌شود.این روزنامه یادآور شد تیم اوباما می‌خواهد حجم کنونی برنامه هسته‌ای ایران با ۱۰ هزار سانتریفیوژ، به شدت کاهش یابد و تنها «میزان بسیار ناچیزی» از آن برجا بماند چرا که معتقد است ایران می‌تواند مانند بسیاری از کشورها اورانیوم غنی شده را از منابع خارجی بخرد.این روزنامه افزود: با این وجود به نظر می‌رسد سخنان هفته گذشته آیت‌الله خامنه‌ای بیش از هر زمان دیگری حکایت از این دارد که وی توافقی را خواهد پذیرفت که با معیارهای ایران تطابق داشته باشد.

چه کسانی به هاشمی اطلاعات غلط می‌دهند؟

هاشمی رفسنجانی در اظهاراتی قابل تأمل  گفت اگر دل مردم عراق با حکومت بود، داعش متوقف شده بود.وی در دیدار گروهی از روحانیون با اشاره به سرنوشت بهار عربی در منطقه گفت: بهار عربی در اصطلاح خودشان یا بیداری اسلامی – آن‌گونه که ما نام گذاشتیم – نیز به همین بلیه مبتلا شد. در مصر کار به دست اخوان‌المسلمین افتاد و با این که این گروه افراطی نبود اما با سلفی‌ها متحد شدند و همین موجب شد که مردم از انقلاب خود پشیمان شوند و حالا همان‌ها به قفس افتادند.وی درباره گروه داعش در عراق نیز یادآور شد: افراطی‌گری اینها واقعا عجیب و غریب است و تنها تهدید شیعیان نیستند و همین حالا زندگی را برای سنی‌ها هم جهنم کرده‌اند و مثلا می‌گویند اگر در نمازجمعه شرکت نکنید ۵۰ ضربه شلاق می‌زنیم یا فروش لباس زنانه ممنوع است. اما اگر دل مردم عراق با حکومت بود اینها نمی‌توانستند این موفقیت‌ها را کسب کنند و شهری مثل موصل را با آن جمعیت و قدمت زیاد به تصرف خود درآورند یا تکریت را در اختیار بگیرند.

هاشمی همچنین در دیدار دیگری اظهار داشت: یک عده جاهل چنان عرصه را بر مردم تنگ کردند که راضی به برگشت نظامی‌ها شدند و بهار عربی را به خزان تبدیل کردند و بیداری اسلامی را به هرج و مرج کشاندند.هاشمی این را هم گفت که مردم می‌دانند چرا به نمازجمعه نمی‌آیم. او می‌گوید: مردم خوب می‌دانند که با اندیشه و افکار اعتدالی وارد مبارزه شدم، شاگردی امام راحل کردم، مسئولیت‌ها پذیرفتم و تا آخرین نفس نیز در خدمت ایران عزیز و نظام اسلامی خواهم بود و دأب من این است که نگذارم تندروها مردم را، به خصوص در مراسم سیاسی و عبادی به زحمت بیندازند و باعث تشدید اختلافات شوند.نکته قابل تأمل در این اظهارات این است که اولا انتخابات اخیر عراق و رأی قاطع به اسلامگرایان ضدآمریکا، به روشنی نشان داده که دل ملت عراق با چه کسی است. ثانیا اشغال موصل و تکریت که نقشه‌ای آمریکایی – سعودی و با پشتوانه آنها بود، با همکاری عناصر نفوذی بعث در استانداری و ارتش صورت گرفت. در مقابل نیز این خود مردم بودند که برای سرکوب داعش بسیج شدند و حرکت آمریکایی-عبری داعش متوقف شد. آیا شیوه ارعاب‌افکنی تروریست‌ها را می‌توان به نفوذ آنها یا عدم مقبولیت دولت  نسبت داد؟

ثالثا آقای هاشمی سال گذشته نیز در بحبوحه حمله تبلیغاتی آمریکا علیه دولت سوریه و در حالی که تروریست‌ها از تسلیحات شیمیایی استفاده کرده بودند، دولت سوریه را همسو با تبلیغات غرب متهم کرد که شگفتی ناظران رسانه‌ای را برانگیخت و این سوال را  ایجاد کرد که چه کسانی و با چه انگیزه‌ای به آقای هاشمی تحلیل  و اطلاعات غلط می‌دهند؟رابعا ربوده شدن انقلاب ملت مسلمان مصر قبل از هرچیز، محصول خوش‌خیالی و اعتماد نا به جا به شیاطینی چون آمریکا و آل‌سعود بود که نهایتا از پشت به کسانی چون محمد مرسی و اخوان‌المسلمین خنجر زدند. متأسفانه در کشور خودمان نیز از این قبیل افراد خوش‌خیال نسبت به آمریکا و آل‌سعود داریم. در عین حال آمریکا و آل‌سعود با برپایی آشوب خیابانی و جنگ نیابتی دولت منتخب مصر را ساقط کردند؛ مشابه همان کاری که سال‌های ۷۸ و ۸۸ در ایران قصد انجامش را داشتند اما با بصیرت مردم و هدایت رهبر معظم انقلاب ناکام ماندند؛ هر چند برخی از نخبگان پایشان لغزید و پازل و نقشه دشمن را کامل کردند.

و بالاخره درباره نمازجمعه شایان یادآوری است که آخرین نمازجمعه آقای هاشمی در ۲۶ تیر ۸۸ کمک به القای تردید و تقلب و التهاب در جامعه بود و طبیعتا نمی‌شد از تریبون نمازجمعه به آشوب و فتنه تداوم بخشید. زاویه گرفتن از مصلحت عمومی و امنیت ملی موجب این شد که محافل ضدانقلاب از آخرین نمازجمعه آقای هاشمی استقبال کنند و حتی با کفش و به شکل مختلط ادای نمازگزاران را درآورند. عدم مرزبندی با آشوب‌گران و جانبداری از آنها که شائبه ایستادن در مقابل رأی ۲۴/۵ میلیونی مردم به نامزد پیروز را با خود داشت، در حالی است که آقای هاشمی ۴-۵ سال بعد به تأسی از رهبرمعظم انقلاب، رأی مردم را حق‌الناس توصیف کرد!به نظر می‌رسد با بازداشت عبدالحسین هراتی فتنه‌گر بازداشتی و پناهنده شده که با وجود اهانت به امام به کشور برگشته و ضمن همکاری با دفتر هاشمی، به عنوان مدیرکل اسناد دانشگاه آزاد منصوب شده بود، بشود سرنخ برخی اطلاعات و موضع‌گیری‌های نا به جا را به دست آورد.

اصلاح‌طلبان شورای شهر وکیل مدافع مجسمه‌ساز بدنام دفتر فرح پهلوی

شورای شهر تهران، در اقدامی سوال‌برانگیز، احیای موزه پرویز تناولی را در دستور کار خود قرار داد.در حالی که سازمان فرهنگی –  هنری شهرداری تهران در ماه‌های اخیر در مقابل این اقدام ضداخلاقی شورای شهر ایستادگی کرده است، روزنامه همشهری در اقدامی سوال‌برانگیز، در ویژه‌نامه هفتگی خود به تجلیل از این مجسمه‌ساز پوچ‌گرا و ضد اخلاق دربار پهلوی پرداخت.علاوه بر این، همزمان با ممانعت سازمان فرهنگی –  هنری شهرداری از اجرای خواسته‌های نابجای این مجسمه‌ساز، روزنامه‌های زنجیره‌ای مدعی اصلاحات، گفت‌وگوهای تفصیلی و جهت‌داری را با پرویز تناولی ترتیب دادند (برای نمونه،‌ گفت‌وگوی روزنامه شرق به تاریخ ۹۳/۳/۲۶). پس از این اقدامات، اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران نیز وارد ماجرا شدند و جلسه ویژه‌ای با حضور احمد مسجدجامعی رئیس شورا،‌ عبدالحسین مختاباد رئیس کمیته هنر شورا، پرویز تناولی و وکیل مدافع این مجسمه‌ساز با موضوع احیای موزه تناولی برگزار شد. برگزاری جلسه نمایندگان اصلاح‌طلب شورای شهر تهران با تناولی و تاکید بر احیای موزه وی در حالی است که در جای جای کارنامه این مجسمه‌ساز پوچ‌گرا، اقدامات ضد فرهنگی و ضد دینی به چشم می‌خورد.

پرویز تناولی با حمایت تبلیغاتی و بودجه اعطایی دفتر فرح پهلوی در رژیم پهلوی برکشیده شد. وی مجسمه‌هایی با محوریت اندام تناسلی برای محوطه کاخ نیاوران طراحی کرد. آثار ضداخلاقی و ضد دینی وی در آن دوران تا حدی وقاحت داشت که حتی مسعود بهنود در سال‌های پیش از انقلاب طی مقاله‌ای در مجله فردوسی (به مثابه نشریه‌ای که خود مروج ابتذال فرهنگی و غربزدگی بود) به آن اعتراض کرد و نوشت: «خوب شد مردم به نمایشگاه این مجسمه‌ساز نیامدند و ندیدند که چه آثار ضد‌اخلاقی به نمایش درآمده است.» تناولی در دوران طاغوت مشاور فرح پهلوی بود و در سال ۵۶ به عضویت شورای مرکزی جشن‌های ایران و آمریکا درآمد. وی از همکاران جشن‌های مبتذل و شرم‌آور هنر شیراز نیز بوده است.

اصلاح‌طلبان برای انتخابات مهره‌‌های سوخته را به صف می‌کنند؟!

جلسات انتخاباتی اصلاح‌طلبان فعال شده و مسئولیت برگزاری این جلسات برعهده موسوی لاری گذاشته شده است.به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی دانا، با روی کار آمدن دولت یازدهم، اصلاح‌طلبان که خود را در روی کار آمدن روحانی موثر می‌دانستند، فعالیت‌های خود را دوباره شروع کرده و جلسات خود را به طور گسترده و قوی برگزار کردند.در همین رابطه شنیده شده که اخیرا جلسات اصلاح‌طلبان فعال شده و مسئولیت برگزاری این جلسات بر عهده موسوی لاری گذاشته شده است. گفته می‌شود موسوی لاری مسئولیت هماهنگی این جلسات را بر عهده گرفته است و در این جلسات نماینده‌ای از حزب کارگزاران هم حضور دارد.بر اساس مصوبات این جلسات، یک لیست ۷۰۰ نفره برای انتخابات مجلس آماده شده و قرار است این لیست با توجه به مسائلی همچون گذر افراد از فیلتر شورای نگهبان و سوابق این اشخاص پالایش شود.پیش از این برخی از اصلاح‌طلبان با حضور در فتنه ۸۸ تبدیل به مهره سوخته شده‌اند.

*خراسان

هشدار درباره رونق دوره های آموزشی متفرقه برای کارمندان

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مقام مسئول دولتی به همه وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی، تاکید شده است که با توجه به رونق حضور کارمندان و مدیران در دوره های آموزشی مختلف و تقاضا برای اعمال این دوره ها در پرونده اداری، تنها گواهینامه هایی پذیرفته خواهد شد که در استاندارد آموزشی شغل مذکور تعریف و در شناسنامه آموزشی کارمند درج شده باشد و گواهینامه های آموزشی ارائه شده نیز باید مجوز برگزاری دوره مذکور را قبلا دریافت کرده باشد.

 

اولتیماتوم ۳ ماهه دولت به سیف درباره یک اقدام بانکی

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر هیئت دولت به ولی ا… سیف، بانک مرکزی موظف شده است ظرف ۳ ماه از تاریخ ابلاغ هیئت دولت، نسبت به تعیین تکلیف وضعیت وارد کنندگانی که ۱۰۰ درصد ارز ریالی مبلغ واردات کالا را در هنگام گشایش اعتبار پرداخت کرده اند اما به دلایلی بانک عامل گشایش کننده اعتبار، به تعهد خود در قبال این واردکنندگان عمل نکرده است، اقدام کند.

*جمهوری اسلامی

* توافق “عبدالله” و “احمد زی” لایه پنهانی دارد که یکی از نزدیکان عبدالله آنرا فاش کرده است. محمد محقق، معاون تیم انتخاباتی “عبدالله عبدالله” کاندیدای ریاست جمهوری پس از گذشت یک روز از توافق این کاندیدا با رقیبش، جزئیات این توافق را فاش کرد. وی در گفتگو با خبرنگاران در کابل گفت: توافق بین عبدالله و “اشرف غنی احمدزی” براساس به قدرت رسیدن هر ۲ کاندیدا است. محقق افزود: در این توافق آمده که کاندیدای پیروز در انتخابات رئیس‌جمهور و کاندیدای بازنده رئیس شورای اجرایی خواهد شد. وی با تأکید بر اینکه این توافق محصول تلاش نماینده سازمان ملل و وزیر خارجه آمریکا است، اعلام کرد که تا ۲ سال دیگر قانون اساسی تغییر کرده و پست ریاست اجرایی به پست نخست‌وزیری تبدیل خواهد شد. دو کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان با میانجیگری سازمان ملل و وزیر خارجه آمریکا بر ایجاد دولت وحدت ملی پس از بررسی تمام آرای انتخاباتی توافق کردند.

* هفته گذشته رسانه‌های عرب زبان از پر شدن بازارهای کشور مراکش از خرماهای اسرائیلی خبر داده و اعلام کردند شهروندان این کشور با دیدن این خرماها در بازارهای شهرهایشان به شدت تعجب کردند و موجی از اعتراض فضای مجازی جهان عرب به ویژه مراکش را فرا گرفت و کاربران مراکشی خواستار فوری شناسایی و بازداشت عاملان ورود این محصولات به خاک مراکش شدند. به گزارش شیعه آنلاین، کار به جائی رسید که شیخ “عبدالباری الزمزمی” رئیس “جمعیت تحقیقات و پژوهش مراکش” با صدور فتوایی اعلام کرد که خوردن خرمای اسرائیلی روزه را باطل می‌کند. وی گفت: “علت صدور این فتوا توسط بنده این بوده که رژیم صهیونیستی سرزمین‌های اسلامی را اشغال کرده و نخل‌های خرمایی که محصولاتش را به مراکش صادر می‌کند را در این زمین‌های غصبی و اشغال شده کاشته لذا خوردن این محصولات شرعاً حرام و مبطل روزه است صاحبان اصلی این زمین‌ها و محصولات فلسطینیان هستند.” شرکت اسرائیلی “اکریسکو” و “هادیکلایم” دو شرکت اسرائیلی هستند که بیشتر محصولات و مواد غذایی را به کشور اسلامی مراکش صادر می‌کنند.

* مفتی وهابی عربستان، از سپاه جن برای کمک به داعش استمداد کرد! “محمد العریفی” چهره سرشناس وهابی در عربستان و صاحب فتوای “جهاد نکاح” مدعی شد که گروهک تروریستی – تکفیری “دولت اسلامی عراق و شام” موسوم به “داعش” اخیراً سپاهی از جن تشکیل داده است. وی در ادامه اظهاراتش که بیشتر به توهم شبیه است تا واقعیت،‌گفت: “رافضی”ها از تمامی نیروهای خود علیه “داعش” استفاده می‌کنند از همین رو بر مسلمانان واجب است که به هر نحوی از خلافت اسلامی پشتیبانی کنند!

*قدس

زنم طلاق می‌خواهد!

جهان: داماد ایرانی جان کری در فیس بوکش نوشت : مذاکرات ایران و ۱+۵ زندگی من را نابود کرده است و همسرم از من طلاق می خواهد.
برایان ناهید افزود: مذاکرات ایران با ۱+۵ خیلی طول کشیده و به علت اینکه منافع اسراییل را در کنار منافع آمریکا قرار داده وجان کری از آن دفاع می کند؛ تیم ایرانی حاضر به کوتاه آمدن نیست، به همین دلیل احتمال به نتیجه رسیدن بسیار ضعیف است، نمی دانم چه اصرار بیهوده ای برای توافق دارند؛ دامنه مذاکرات ایران به زندگی من که یک ایرانی نیز هستم، باز شده و زندگی من را نابود کرده است. نمی‌دانم طلاق خواستن همسرم از من به خاطر مذاکرات ۱+۵ یعنی چه؟ مگر در مذاکرات زورتان به ایران نمی‌رسد و باید تلافی این ضعف را من بدهم.
وی افزود: برای مذاکرات، برای آژانس هسته‌ای و برای خودم متأسفم. من آدم سیاسی نیستم؛ اما سیاست، زندگی من را نابود کرد.درخواست برخورد با عامل انتشار یک خبر

خانه ملت: عوض حیدرپور نماینده مجلس خواستار انعکاس درست خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای شد ودر رابطه با خبری که از بخش خبری ساعت۲۱ شبکه یک سیما پخش شده است، گفت: تا کنون هیچ صحبتی از توقف مذاکرات مطرح نشده و موضوع همچنان در حال پیگیری است. وی با اشاره به جنگ روانی رسانه های بیگانه علیه جمهوری اسلامی افزود: باید با عامل انتشار خبر کذب در رسانه ملی برخورد شود.

رشد خزنده سایتهای ۱۸+

مشرق: پس از انهدام سایتهای مستهجن فارسی‌ در پروژه گرداب، دور تازه فعالیت این سایتهای ضدارزش با عنوان ۱۸+ در راستای جنگ نرم علیه ایران آغاز شده است.

اولین جنگنده پنهان کار ژاپن آمد

فردا: شرکت میتسوبیشی ژاپن از پیش نمونه جنگنده‌ای با خواص پنهان کار رونمایی کرد. این جنگنده که F-3 نام خواهد گرفت، در نقش دفاع هوایی برای ارتش ژاپن فعالیت خواهد کرد.

بی‌اطلاعی از برگزاری همایش «خط قرمز»

ایسنا: دکتر حبیب‌ا… دهمرده، مشاور رئیس سازمان انرژی اتمی خبر دعوت حضورش به همایش خط قرمز را تکذیب کرد و از برگزاری این همایش ابراز بی‌اطلاعی کرد.

استقرار سازمان بازرسی در وزارت علوم

فرارو: دکتر عبدالحسین فریدون مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:‌ نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی پرونده بورسیه‌های غیرقانونی دکتری در وزارت علوم مستقر شده‌اند.

صدا وسیما مقصر ازدیاد دیش‌ها!

خانه ملت: حسین سبحانی نیا عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه پشت بامها پر دیش است، گفت: اگر قرار است استفاده از ماهواره آزاد باشد، باید چارچوب آن مشخص شود.وی با اشاره به اینکه زمانی محدودیت بود وکسی جرأت نمی کرد ماهواره نصب کند، گفت: اگر صداو سیما خوب عمل کند و برنامه های خوب و جاذب داشته باشد، کشش مردم به ماهواره کم شده و مردم به شبکه های داخلی گرایش پیدا می کنند.

انتقاد کره شمالی از فیلم ترور

قدس آنلاین: کشور کره شمالی در نامه‌ای رسمی به دبیر کل سازمان ملل فیلم «مصاحبه» را با موضوع طرح ترور رهبر این کشور، اعلان جنگی علیه کشورش خواند.

توبه مبلغ سعودی از بیعت با داعش

العالم: مانع المانع، یک مبلغ سعودی که با داعش بیعت کرده و به این گروه در سوریه پیوسته بود، توبه کرد و به عربستان سعودی بازگشت.

 احیای دریاچه ارومیه منتظربودجه

باشگاه خبرنگاران: قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی گفت: ما منتظر هستیم تا با توجه به تصویب مصوبات لازم برای احیای دریاچه ارومیه در دولت، بودجه این مصوبات ابلاغ شود تا اقدامهای اجرایی را در زمینه احیای دریاچه آغاز کنیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=47264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x