تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

نرم افزار پژوهشی «مداد العلماء»رونمایی شد / راه اندازی اولین تالار گفتگوی موبایلی ویژه طلاب خواهر در کشور

  • کد خبر : 46725
  • 19 تیر 1393 - 16:44
نرم افزار پژوهشی «مداد العلماء»رونمایی شد / راه اندازی اولین تالار گفتگوی موبایلی ویژه طلاب خواهر در کشور

شب گذشته در همایش ضیوف الرحمان ویژه همسران مدیران حوزه های علمیه خواهران استان البرز،نرم افزار پژوهشی «مدادالعلماء» رونمایی شد.

به گزارش «کمال مهر» شب گذشته در همایش ضیوف الرحمان ویژه همسران مدیران حوزه های علمیه خواهران استان البرز  ، نرم افزار پژوهشی «مدادالعلماء» رونمایی شد.

این همایش با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و همسران مدیران حوزه های علمیه خواهران استان البرز در مرکز مدیریت این مجموعه برگزار شد و برای اولین بار در کشور ، نرم افزار اندرویدی پژوهشی «مداد العلماء» رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین بنی احمدی در خصوص این برنامه گفت: تحقیقات پایانی سطح دو و پایان نامه های سطح سه طلاب براساس نیاز جامعه تهیه گردیده که اکثراً به جهت عدم اطلاع رسانی صحیح در کتابخانه ها مطرود واقع شده است.

وی ، افزود: ما در مجمع مشاوران مرکز مدیریت به این نتیجه رسیدیم تا این تحقیقات و پایان نامه ها به اطلاع عموم جامعه و پژوهشگران برسد و لذا  در مرحله نخست چکیده ۱۵۰ پایان نامه و تحقیقات حوزوی را در قالب نرم افزار مداد العلماء ارائه کردیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان البرز خاطر نشان کرد: این نسخه  از نرم افزار در ابتدای کار قرار دارد و مطمئناً نقاط ضعف و قوتی نیز وجود دارد ، که انشاالله در آینده نزدیک و در نسخه های بعدی نرم افزار تکمیل خواهد شد.

بنی احمدی در پایان از بهره برداری تالار مصاحبه ای در شبکه موبایلی خبر داد و گفت:۷۰%این پروژه تکمیل شده و سرور داخلی آن محیا گردیده و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی ، افزود: با دعوت از اساتید برجسته و حضور در این تالار  طلاب می توانند به بحث و مباحثه و پرسش و پاسخ در فضایی علمی و خارج از سیاست زدگی بپردازند .

انتهای پیام/

دانلود نرم افزار اندرویدی «مداد العلماء» اینجا کلیک کنید

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46725

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x