تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

اعترافات رویانیان علیه مقامات دولت سابق/ میهمانی افطاری وزارت نفت با حضور آقای ممنوع!

  • کد خبر : 46386
  • 18 تیر 1393 - 7:44
اعترافات رویانیان علیه مقامات دولت سابق/ میهمانی افطاری وزارت نفت با حضور آقای ممنوع!

زنان قدرتمند جهان چند فرزند دارند؟، تلاش خبرگزاری دولتی برای تطهیر خاتمی، ضدانقلاب، رئیس جمهور ایران را تعیین کرد! و … از جمله اخبار جذاب بسته خبری ۱۷ تیر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی کمال مهر هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

زنان قدرتمند جهان چند فرزند دارند؟
معمولا یکی از دلایل زنان برای بچه دارنشدن این است که بچه را رقیبی برای آینده شغلی و پیشرفت شخصی خود در زندگی می‌بینند، چیزی که در عمل اینطور نیست حالا هرکدام از این زنان قدرتمند و ثروتمند چند فرزند دارند و انجام وظایف سیاسی تا چه اندازه بر زندگی آنها تاثیر گذاشته است؟

به گزارش ایرنا،‌ “آنگلا دوروتئا مرکل” صدراعظم آلمان و دومین شخص قدرتمند جهان دو فرزند پسر دارد که البته متعلق به همسر دومش استیو آخیم زوار (۱۹۹۸ تاکنون) است. “میشل اوباما” همسر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا دارای دکترای حقوق از دانشگاه هاروارد و دارای دو فرزند دختر به نام مالیا و ساشا است.

“کاترین مارگارت اشتون” مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دو فرزند و سه فرزند خوانده دارد.

“دیلماروسف” رییس جمهور برزیل یک فرزند به نام پائولادارد.

“هیلاری کلینتون” عضو هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه آرکانسا و همچنین عضو موسسه حقوقی (Rose law) یک فرزند دختر به نام چلسی ویکتوریا دارد.

“کریستین مادلین اودته لاگاد” رئیس صندوق بین‌المللی پول که در سال ۲۰۱۱ در رده نهم فهرست قدرتمندترین زنان جهان نشریه فوربس قرار گرفت، دارای دو پسر است.

“نانسی پاتریشیا د الساندرو پلوسی” رئیس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا است که دارای ۵ فرزند است.

“آنگ سان سو چی” فعال سیاسی و برنده جایزه صلح نوبل است و دارای دو فرزند است.

“سونیا گاندی” رهبر ایتالیایی‌تبار حزب کنگره ملی هند و سومین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۰۴ است که دارای یک فرزند پسر است.

“مرضیه وحید دستجردی” نخستین وزیر زن در ایران در دولت احمدی‌نژاد بود که دارای دو فرزند دختر است.

“معصومه ابتکار” رئیس سازمان محیط زیست در دولت‌های خاتمی و روحانی دارای دو فرزند پسر است.

احمدی‌نژاد در لیست سیاستمداران ثروتمند جهان
“محمود احمدی‌نژاد” ۵ میلیون دلار ثروت دارد. به گزارش عصر ایران، این ادعای یک گزارش تصویری وب سایت سی ان ان ترک است که نام ۲۸ مقام سیاسی کنونی و سابق جهان را لیست کرده و نام رییس جمهور سابق ایران را نیز با ۵ میلیون دلار ثروت در لیست قرار داده است.

در کنار احمدی‌نژاد در این لیست نام افرادی چون “نیکولا سارکوزی” رییس جمهور سابق فرانسه با ۴ میلیون دلار ثروت، “آنگلا مرکل” با ۱۱.۵ میلیون دلار، “اوباما” با ۱۱.۸ میلیون دلار، “بوش پدر و پسر” به ترتیب با ۲۵ و ۲۶ میلیون دلار ثروت، “بیل کلینتون” با ۸۰ میلیون دلار، “بشار اسد” با ۵۵۰ میلیون دلار، “فیدل کاسترو” رهبر سابق کوبا با ۹۰۰ میلیون دلار و نیز “هوگو چاوز” رییس جمهور فقید ونزوئلا با ۱ میلیارد دلار ثروت قرار دارد.

ثروتمند ترین فرد مورد اشاره در این لیست “معمر قذافی” رهبر سابق لیبی است که با ۳۰ میلیارد دلار ثروت در صدر قرار گرفته است . در این لیست کم ثروت‌ترین مقام سیاسی جهان “هو جین تائو” رییس جمهور سابق چین است که با ۴۰۰ هزار دلار ثروت، پایین‌ترین رقم ثروت را به خود اختصاص داده است. “حسنی مبارک” رییس جمهور مخلوع مصر نیز در این لیست با ۱.۲ میلیارد دلار ثروت وجود دارد.

میهمانی افطاری وزارت نفت با حضور آقای ممنوع!
نشریه زنجیره‌ای صدا از دعوت یکی از دست‌اندرکاران فتنه به وزارت نفت به بهانه مراسم افطار خبر داد، براین اساس کیهان نوشت: فتنه‌گران منزوی معمولا مراسمی مانند ختم و افطار را بهانه‌ای برای آفتابی شدن می‌کنند اما آنچه در این میان قابل تأمل است، استفاده از بیت‌المال برای از انزوا خارج ساختن فتنه‌گران است. به گزارش صدا، خاتمی در مراسم افطار وزارت نفت که به دعوت “منصور معظمی” معاون این وزارت تدارک شده بود حضور پیدا کرد. بنابراین گزارش، بیژن زنگنه و محسن امین‌زاده، جعفر توفیقی، وزیری‌هامانه و چیت‌چیان نیز در این برنامه شرکت داشته‌اند. این مهمانی با حضور برخی مدیران سابق و فعلی وزارت نفت در مجتمع ایجادیه واقع در جماران برگزار شد.

چه کسی قرآن را نقطه‌گذاری کرده است؟
به گزارش جام، یکی از سوالاتی که در علوم قرآنی مطرح می‌شود اینکه چه کسی قرآن را نقطه‌گذاری کرده است؟ در پاسخ به این مورد، مورخین و دانشمندان علوم قرآنی می‌نویسند که در زمان خلافت عبدالملک، حجاج بن یوسف ثقفی – که فرماندار عراق بود – از نویسندگان زمان خود در خواست کرد برای باز یافتن حروف متشابه قرآن از یکدیگر، نشانه‌هایی وضع کنند. یحیی بن یعمر عدوانی (م۱۲۹ه ق) قاضی خراسان و نصربن عاصم لیثی (م۷۹ه ق)-که هر دو از پارسایان زمان خود به شمار می‌رفتند و از شاگردان ابی الاسود بوده‌اند-در تعقیب کار استاد خود –به نقطه‌گذاری حروف متشابه قرآن دست زدند.

افطاری مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

اعترافات رویانیان علیه مقامات دولت سابق؟
یک سایت خبری مدعی شد که “محمد رویانیان” علیه مقامات عالی دولت سابق، اعترافاتی داشته است. جهان‌نیوز در بخش اخبار ویژه خود بدون آنکه مستقیما نام رویانیان را ببرد نوشته است: مدیرعامل سابق یکی از باشگاه‌های مطرح پایتخت که برای مدتی زندانی شده بود، اخیرا از زندان آزاد شده است.

وی در دوران بازداشتش اعترافاتی علیه مقامات بلندپایه دولت سابق داشته و گفته است: من اولین‌بار بوده که به کارهایی که پول‌هایی با این حجم در آن وجود داشته وارد شده‌ام و پول‌هایی که جابه‌جا شده با دستور آنها بوده است.

تلاش خبرگزاری دولتی برای تطهیر خاتمی

ضدانقلاب، رئیس جمهور ایران را تعیین کرد!
“مه‌لقا فخرآور” ضدانقلاب مقیم پاریس و خواهر امیرعباس فخرآور مهره سوخته سازمان سیا در یکی از تازه‌ترین مطالبش در شبکه اجتماعی فیسبوک با تبریک تولد به برادرش، وی را مبارزی خستگی‌ناپذیر و رییس جمهور آینده ایران پس از فروپاشی نظام جمهوری اسلامی‌خوانده است!!

به گزارش افکارنیوز، جالب‌تر اینکه امیرعباس فخرآور نیز در جواب خواهرش با تشکر از وی، مسئولیت وزارت هنر در کابینه خیالی خود را تقدیم وی کرده است!

پیشنهاد ما به امیرعباس فخرآور این است که از این پس به جای لقب خودخوانده “پسر گستاخ ایران” از نام اهدایی امپراتوری دروغ یعنی “پسر متوهم سیا” استفاده کند!!

بخشنامه عجیب سرپرست فرمانداری!
روزنامه جمهوری اسلامی از صدور بخشنامه‌ای عجیب از سوی سرپرست فرمانداری یکی از شهرستان‌های خوزستان خبر داد و نوشت: سرپرست فرمانداری یکی از شهرستان‌های استان خوزستان با صدور بخشنامه‌ای به همه ادارات و نهادها، به مسئولان ادارات توصیه کرده خود و کارکنان تحت امرشان در دعای کمیل که هر هفته پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ در محل گلزار شهدا تشکیل می‌شود شرکت کنند.

سرپرست فرمانداری در این بخشنامه، شرکت در این اقدام مستحب را در ارزیابی عملکرد کاری و ارزشیابی آنها مؤثر دانسته است! از آنجا که به نظر می‌آید ضرر اینگونه دستورات بیش از فایده آن است، خوب است استاندار خوزستان جلوی صدور اینگونه بخشنامه‌های دستوری، آن هم درخصوص عبادات مستحب و فردی را بگیرد.

آرایشگر علیرضا حقیقی کیست؟
یکی از جالب‌ترین اتفاقات جام جهانی برای فوتبال ایران حواشی‌ای بود که در مورد “علیرضا حقیقی”، مو و چهره او به وجود آمد و رسانه‌های خارجی مانور عجیبی روی آن دادند، براین اساس جام جم ورزشی نوشت: مدل موی علیرضا حقیقی در این مسابقات به قدری برای برخی رسانه‌های خارجی جذاب شد که بارها نام و تصویر او را منتشر کردند و برخی حتی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را یکی از خوش‌تیپ‌ترین‌های جام بیستم معرفی کردند.

اما شاید جالب باشد بدانید که آرایشگر موهای حقیقی کیست؛ مردی که مطمئنا نقش زیادی در جذاب شدن این دروازه‌بان برای رسانه‌های خارجی داشته است، “مسعود فدوی” آرایشگری است که نه فقط موهای حقیقی که در طول سال‌های گذشته موهای بسیاری از ملی‌پوشان و حتی هنرمندان کشور را به گفته خودش اصلاح و مرتب کرده است.

حضور نماینده سابق مجلس با لباس نظامی در بیت رهبری
به گزارش جام، “سردار رضا طلایی نیک‌”، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز گذشته با لباس نظامی در مراسم دیدار مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف کشوری و لشگری با رهبر انقلاب حاضر شد.

وی سابقه ۲ دوره نمایندگی مردم در مجالس ششم و هفتم را نیز دارد.

حملات هوایی اسراییل به غزه

 عصر ایران منتشر کرد،‌ فستیوال سان فرمین در منطقه پامپلونا در شمال اسپانیا

انتهای پیام/
مطالب مرتبط :
تردد خودروی مشکوک در یکی از استان‌های کشور/ بازیکنان بوسنی در نمازجمعه؛ هنرمندان ایرانی…!
شباهت اوباما به بازیکن انگلیسی دردسرساز شد/کشف محموله ۲ تنی شمش طلا در خوی/قاسم سلیمانی نقشه کشتن ما را می‌کشد!
سفر مسئولان به مالزی با هزینه خیّر متمول / اقتدای اهل سنت به آیت‌الله بهشتی / رکورد خبرنگاران ایرانی در برزیل
واکنش زشت داور صربستانی به اعتراضات کاربران ایرانی در فیسبوک/ سوپرمن ایران کنار سوپرمن آمریکا!/ طبقه دوم کاخ اختصاصی نیاوران تعطیل شد
تماشای مخفیانه فوتبال از ترس بوکوحرام/متلک توهین‌آمیز به تیم ایران توسط گزارشگر اتریشی/چند برابر وام ازدواج در دست دانه‌درشت‌ها است؟
مواد اولیه پراید بیش از ۱۱ میلیون تومان / تراکتوری‌ها در برزیل / گاف استقلال درباره نیجریه
احمدی‌نژاد به‌شدت طرفدار هاشمی بود؟!/ آیا یاسر هاشمی در عربستان ماموریتی داشته است؟/ لفظ جلاله‌الله‌ بر روی بطری مشروبات الکلی
واردات خودرو از سوی نزدیکان احمدی‌نژاد / پاسخ “نه” ظریف به سعودی‌ها به سبک ایرانی / ماشین گران‌قیمت پسر قلعه‌نویی + عکس
برای استیضاح وزرا تنها مانده‌ام/ همسر یک مقام دولتی؛ واردکننده بزرگ بنزین / توضیح پورمختار در مورد سفر رسایی به برزیل
حکم بابک زنجانی کمتر از اعدام نیست/ جنس یونسی مثل جنس مشایی است
ناگفته‌های وزیر دولت خاتمی از هیات دولت دوم خرداد/ همسر مه‌آفرید: از اعدام شوهرم بی‌خبر بودم/ مکالمه بیسیم شهید کاظمی در ۳ خرداد ۶۱+ فایل صوتی
برچسب ها: سیاسی ، باشگاه ، خبرنگاران ، دولت ، کریمی قدوسی ، نوری المالکی ، احمدی نژاد ، کربلا ، پارسینه ، رهبر ، عراق، سیاسی ، احزاب ، نخست وزیر ، سارکوزی ، فرانسه ، ثروت ، اوباما ، اسراییل ، غزه ، کیهان ، وزارت نفت ، کلینتون ، گاندی ،دستجردی ، روحانی ، شهدا ، علیرضا حقیقی ، استیضاح ، توافق

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x