تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

آمارها حاکی از کاهش جرایم در البرز است

  • کد خبر : 46574
  • 18 تیر 1393 - 12:11
آمارها حاکی از کاهش جرایم در البرز است

محمدصادق مهدوی‌راد ،از برخورد جدی با معارضان جان و نوامیس مردم خبر داد.

محمدصادق مهدوی‌راد در این خصوص اظهار کرد: بعد از استانی شدن البرز آمار جرایم در استان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
وی افزود: خوشبختانه عملکرد مناسب مجموعه پلیس و دستگاه قضا در استان فضای ارتکاب جرم برای مجرمان را به شدت محدود کرده که همین امر باعث کاهش قابل توجه وقوع جرم در استان شده است.
مهدوی‌راد خاطرنشان کرد: به جز سال گذشته که به دلیل اعمال شدید تحریم‌ها با رشد چند درصدی میزان سرقت‌های خرد در استان مواجه بودیم در سایر موارد آمار وقوع جرم به نسبت سال‌های گذشته کاهش داشته است.
وی ادامه داد: قتل ، سرقت مسلحانه، سرقت‌های کلان و جرایم مربوط به مواد مخدر جرایمی هستند که به میزان قابل توجهی کاهش یافته‌اند.
مهدوی‌راد تصریح کرد: دادگستری استان البرز با جدیت تمام با کسانی که با تعرض به جان و نوامیس مردم باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان می‌شوند، برخورد می‌کند و هیچ اغماضی در خصوص آنان به خرج نمی‌دهد.
این مسئول قضایی یادآور شد: بر این اساس از سال گذشته تاکنون چندین نفر از کسانی که به نوامیس مردم تعرض کرده بودند در ملاءعام به دار مجازات آویخته شدند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که حتی ذهنیت تعرض به نوامیس مردم را در ذهن می‌پرورانند.
رییس کل دادگستری استان البرز گفت: با وضع قوانین جامع و بستن راه‌های گریز برای برخی افراد سودجو می‌توان وقوع جرم در جامعه را به میزان قابل توجهی کاهش داد.
وی اظهار کرد: امنیت مردم مهم‌ترین هدف دادگستری استان البرز است و مجموعه دستگاه قضا به صورت شبانه‌روزی برای احقاق حقوق مظلومین تلاش می‌کند.
منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x