تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جنگ مذهب علیه مذهب آخرین تیر ترکش آمریکا در مقابل مسلمین است

  • کد خبر : 46024
  • 16 تیر 1393 - 9:01
جنگ مذهب علیه مذهب آخرین تیر ترکش آمریکا در مقابل مسلمین است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طلیعه پیروزی بزرگ اسلام را باید در روز قدس امسال رقم بزنیم و با صفوف فشرده ی امت بیدار راهپیمایی قدس امسال را به رژه با شکوه رزمندگان آزادی قدس تبدیل کنیم.


به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در نشست جمعی از روحانیون استان کردستان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور شهرستان سنندج با اشاره به اقدامات خصمانه امریکا از زمان های گذشته تا امروز، اظهار داشت: آمریکا پس از آنکه در کسوت نظام شاهنشاهی از اسلام سیلی خورد و مفتضحانه از ایران گریخت، خود را پشت پرده نفاق پنهان کرد و این بار سعی کرد با نام دیگری حرکت عظیم اسلام را از پای درآورد.
سردار نقدی گفت: یک روز به اسم دموکرات به ما حمله کرد و شکست خورد، بار دیگر با عنوان کمونیست، دیگر بار با پوشش ملی گرایی به جنگ با اسلام آمد، روز دیگری در چهره سوسیالیزم و بعث اشتراکی با اسلام ناب وارد جنگ شد، اما هر بار شکست خورد. تا اینکه مستقیما علیه مسلمین لبنان، عراق و افغانستان وارد عمل شد و این بار ذلیل و زبون از شکستن مقاومت مردم مظلوم غیر مسلح از اسلام، شکست خورد.

وی افزود: امروز آمریکا به متحجران پناه آورده است و آخرین تیر ترکش خود را که جنگیدن با اسلام، با ظاهر و پرچم اسلام است را شیوه خود قرار داده است، اما این بار هم از بیداری مسلمانان شکست خواهد خورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین قیام امام راحل و هدایت امام حاضر را دلیل موفقیت ملت های مسلمان دانسته و عنوان کرد: مسلمین در پرتو قیام امام خمینی کبیر و هدایت های امام خامنه ای بیدار شده اند و دیگر آن ملت چشم و گوش بسته و ناتوان قرن بیستم نیستند. مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه و امروز بیداری مردم عراق بهترین گواه بر این موفقیت است.

وی افزود: اگر آمریکا قادر بود بازی پیچیده ای را علیه مسلمین داشته باشد با این بیداری که امروز در جوامع مسلمین واقع شده است، رسوا شده و اکنون که از سر بلاهت این بازی کودکانه را به راه انداخته است جای خود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: کدام نادانی است که باور کند بعثی هایی که بیشتر از یک میلیون کرد، عرب، شیعه و سنی عراق را به جرم علاقه به اسلام کشتند امروز اینقدر مدافع اسلام شده اند که افراد را به جرم عدم حضور در نماز جمعه شلاق می زنند.

وی به حمایت های تروریست ها از جنایتکاران بعثی- تکفیری اشاره کرد و گفت: کیست که باور کند جنایتکاران تروریستی که پول و سلاح را از دولت آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل دریافت می کند و مجروحانش را در بیمارستان های اسرائیل غاصب درمان می کنند، مدافع و دلسوز اسلام هستند؟

سردار نقدی کشتار هزاران نفر از مردم مظلوم کردستان عراق توسط بمب های شیمیایی و تخریب روستاها با حمایت های امریکا را یادآور شده و اظهار داشت: کسانی که تلاش می کنند مردم غیرتمند کردستان عراق را به سازش با این جریان بکشند و آنها را به سکوت در قبال این وحشیگری ها وادار کنند آب در هاون می کوبند. مگر مردم کردستان عراق بمباران شیمیایی حلبچه را از یاد می برند؛ مگر آنها کشتار صدهزار نفر از مردم کرد را در عملیات انفال از یاد می برند؟ مگر مردم سلمانیه، اربیل و دهوک محو کامل بیش از دو هزار روستا و آبادی و آواره کردن صدها هزار نفر از مردم را از یاد می برند که به سادگی در مقابل عوامل این جنایت ها سکوت کنند و اجازه دهند این جرثومه های فساد بار دیگر با حمایت آمریکا در منطقه حاکم شوند؟

وی در پایان افزود: بدون شک این اقدام ابلهانه آمریکا و راه اندازی فتنه جدید در عراق مقدمه شکل گیری نیروی مقاومت جدیدی در عراق خواهد شد که زنجیره مقاومت را از شرق سرزمین های اسلامی تا مرزهای فلسطین تکمیل می کند و زمینه ساز شکست نهایی استکبار و محو رژیم صهیونیستی است. طلیعه این پیروزی را باید در روز قدس امسال رقم بزنیم و با صفوف فشرده ی امت بیدار راهپیمایی قدس امسال را به رژه باشکوه رزمندگان آزادی قدس تبدیل کنیم.
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x