تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

بوگیر هایی با نشان شیطان+عکس

  • کد خبر : 46127
  • 16 تیر 1393 - 16:13
بوگیر هایی با نشان شیطان+عکس

چند وقتی است که شاهد گسترش و اشاعه نماد های شیطانی و صهیونیستی در کشورمان هستیم و نوع و گستردگی این نمادها و افزایش ضریب نفوذ آنها همزمان با گسترش پدیده شیطان پرستی و عرفان های نوظهور دیگر، خبر از فتنه ای بزرگ می دهد که موازین و چهار چوب دینی و اعتقادی ما را هدف گرفته است.


به گزارش کمال مهر، این یک بوگیر ساده ماشین نیست، بلکه آرمی از گروه شیطان پرستان  است که در حال حاضر آگاهانه و یا نا آگاهانه به روی خیلی از ماشین ها نصب شده است. این نمادها تبلیغی از فرقه شیطان پرستی است.

یکی از نمادها در مصر باستان دو خط متقاطع شبیه به حرف X است که در آموزه های شیطانی مصریان نماد خضوع، بندگی و پرستش شیطان و ظهور اوست.

این نماد همراه با سایر آموزه های شیطانی کابالا نسل به نسل منتقل گشت تا اینکه در سال ۱۶۰۰ میلادی یک کابالیست آلمانی به نام JACOB BOMEH آن را دوباره در اروپا باب نمود.

متاسفانه چند وقتی است که شاهد گسترش و اشاعه نماد های شیطانی و صهیونیستی در کشورمان هستیم و نوع و گستردگی این نمادها و افزایش ضریب نفوذ آنها همزمان با گسترش پدیده شیطان پرستی و عرفان های نوظهور دیگر، خبر از فتنه ای بزرگ می دهد که موازین و چهار چوب دینی و اعتقادی ما را هدف گرفته است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x