تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

در طرح افزایش جمعیت نباید وارد فضای تهدید شد

  • کد خبر : 45444
  • 13 تیر 1393 - 1:32
در طرح افزایش جمعیت نباید وارد فضای تهدید شد

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیاده سازی طرح افزایش جمعیت مشوق ها را باید افزایش داد و دراین راستا نباید وارد فضای تهدید و مجازات شد.

محمدجواد کولیوند نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طرح افزایش جمعیت بر مبنای توصیه رهبر معظم انقلاب و آینده کشور را مبتنی برسطح فرهنگ جامعه عنوان کرد و افزود:  ما به جای ایجاد تنش در پیاده سازی این طرح، باید مشوق ها را افزایش و فرهنگ فرزند دار شدن را نهادینه کنیم. 
وی در خصوص رابطه مجازات و میزان عمل افراد برای جلوگیری از بارداری تصریح کرد: افزایش نرخ رشد باروری باید با بارگذاری فرهنگی در جامعه محقق شود. 
نماینده مردم استان البرز ادامه داد: در این زمینه  تسهیل ازدواج ، ایجاد شغل، مسکن، دادن امتیازاتی به فرزندان تازه متولد شده از جمله ارائه خدمات بهداشتی رایگان طی ۷ سال، و نهایتاً افزایش رفاه اجتماعی ،  در بالابردن نرخ باروری و به تبع آن افزایش جمعیت مؤثر تر است.
وی با اشاره به کارکرد برخی باید ها و نباید ها در اجرای دستور العمل ها اظهار کرد: تا جای ممکن “نباید” ها را شایسته نیست به سمت تهدید و مجازات سوق داد .

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=45444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x