تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

فرار داعشی‌ها با لباس‌زنانه و خودرو غیرنظامی از صلاح‌الدین/داعش مدافع اهل سنت نیست رئیس شورای استانداری صلاح‌الدین با بیان اینکه گروه‌های ترور و اعدام تشکیل شده در تکریت

  • کد خبر : 45055
  • 10 تیر 1393 - 12:03

به واسطه گروه تروریستی داعش توسط تروریست‌های سعودی هدایت می‌شوند، تاکید کرد که داعش هیچ‌گاه مدافع اهل سنت نبوده است.

به گزارش کمال مهر«احمد الکریم»، رئیس شورای استانداری صلاح‌الدین  تصریح کرد که نیروهای امنیتی و ارتش و پلیس عراق پیشروی‌های چشمگیری را در نبردهای جاری علیه گروه تروریستی داعش محقق کردند و این عناصر این گروه تروریستی در حال فرار به سمت مناطق الجزیره و کوه‌های حمرین هستند و هم اکنون اغلب مناطق از لوث وجود داعش پاکسازی و آزاد شده‌اند.

همکاری عشایر تکریت با نیروهای ارتش عراق علیه داعش

الکریم با بیان اینکه پس از تامین امنیت شهر «القضاء» و پاکسازی کامل آن از عناصر داعش پیشروی نیروهای امنیتی و نظامی عراق به سمت بیجی و الشرقاط با هدف آزادی سازی آنها آغاز خواهد شد، تاکید کرد که هماهنگی بسیاری بالایی میان عشایر تکریت با نیروهای امنیتی و نظامی و ارتش عراق وجود دارد و این عشایر همچنان نقش اساسی و محوری را در آزادسازی استان از لوث وجود داعش ایفا می‌کنند.

داعشی‌ها با لباس‌زنانه و خودرو خانوادگی از صلاح‌الدین فرار می‌کنند

رئیس شورای استانداری صلاح‌الدین با اشاره به اینکه ظرف ساعات آینده تمام مناطق این استان از تروریست‌های داعشی پاکسازی خواهد شد و بسیاری از آنها در پوشش لباس زنانه و خودروهای خانوادگی و غیر نظامی در حال فرار از این استان هستند، گفت: داعش، گروه تروریستی است که مورد حمایت کشورهای منطقه است و تلاش دارد، منطقه را به هرج و مرج و آشوب بکشاند و بدون تردید برخلاف آنچه برخی تبلیغ می‌کنند، برای حمایت و دفاع از اهل سنت پای به عراق نگذاشته است، بلکه سازمان تکفیری است که در پوشش دین و مذهب از کشتن هیچ کس و غارت هیچ چیز واهمه ندارد و اسلام از آنها مبراست.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بغداد تصریح کرد که نیروهای ارتش عراق موفق شدند، ضربات مهلکی را به داعش وارد کرده و ۸۰ تروریست وابسته به این گروه را به هلاکت رسانده و ده‌ها نفر از آنها را نیز زخمی و بسیاری از داعشی‌ها را وادار به فرار از تکریت به سمت نینوا و کرکوک کنند.

این منبع امنیتی با تاکید بر اینکه استان صلاح‌الدین ظرف ساعات آینده رسماً از وجود داعش پاکسازی خواهد شد، گفت: این گروه تروریستی شماری از نیروهای ارتش و پلیس تکریت را پس از ورود به این شهر اعدام کرد.

منبع مذکور افزود: داعش هم اکنون گروه‌های ترور و اعدامی را در تکریت تشکیل داده که هدایت و رهبری آنها را تروریست‌های سعودی برعهده دارند و آنها اقدام به اعدام ده‌ها غیر نظامی از اهالی تکریت بدون گناه کرده‌اند.

وی ادامه داد: این تروریست‌ها مورد حمایت مالی طرف‌های خاص قرار دارند و مجهز به سلاح‌های مدرن از جمله سلاح‌های اسرائیلی هستند.

انتهای پیام


۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=45055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x