تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

اوباش کرج دست به جنایت زد/ قتل برای نوبت برداشت محصول کشاورزی

  • کد خبر : 44150
  • 03 تیر 1393 - 9:18
اوباش کرج دست به جنایت زد/ قتل برای نوبت برداشت محصول کشاورزی

ماموران انتظامی کرج با تلاش پیگیرانه و شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش قدیمی و به نام منطقه ماهدشت که مدتی قبل پس از ارتکاب یک جنایت متواری شده بود، شدند.

کمال مهر:سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج ، گفت: در پی وقوه یک فقره قتل در آبان ماه سال گذشته، در منطقه ماهدشت کرج، مشخص شد فردی به هویت “جواد” که از افراد شرور و سابقه دار بوده، به خاطر نوبت استفاده از دستگاه کمباین برای برداشت محصول با شخصی به هویت “قاسم” درگیر و با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری وی را مورد اصابت گلوله قرار داده که منجر به کشته شدن “قاسم” می شود.

وی افزود: با وقوع این قتل اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم توسط کلانتری ۲۶ ماهدشت آغاز شد و با انجام تحقیقات متهم فراری سرانجام در حالی که قصد فرار با خانواده اش را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با شناسایی محل اختفای متهم وصول اطمینان از حضور  وی در آن منطقه بلافاصله تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و متهم را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده که از اراذل و اوباش به نام و قدیمی منطقه ماهدشت است، به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=44150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x