تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ایران از ایتالیا انتقام گرفت/ سه امتیاز به کام شاگردان کواچ

  • کد خبر : 43541
  • 31 خرداد 1393 - 9:13
ایران از ایتالیا انتقام گرفت/ سه امتیاز به کام شاگردان کواچ

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیداری که از ایتالیا پذیرایی می‌کرد توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

 

 

 

 

به گزارشکمال مهر، تیم ملی والیبال ایران در هفتمین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ جهانی عصر امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن آزادی با حضور حدود ۱۲ هزار هوادار به مصاف ایتالیا رفت که در پایان شاگردان کواچ با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسیدند.

تیم ملی والیبال ایران در ست اول با ترکیب شهرام محمودی، فرهاد قائمی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، فرهاد ظریف و مجتبی میرزاجان‌پور به میدان رفت. تیم ملی والیبال ایتالیا هم که با تیم دوم خود به تهران سفر کرده با ترکیب توماس برتا، لوکا ویتوری، فیلیپو لانزا، میشل بارانوویچ و راندازو به زمین مسابقه رفت.

شاگردان کواچ در ست اول کار دشواری را نداشتند و با اختلاف ۷ امتیاز توانستند لاجوردی‌پوشان را شکست دهند. در این ست ایران با نتیجه ۲۵-۱۸ به برتری رسید.

در ست دوم هم شاگردان بروتو حرفی برای گفتن نداشتند و مقابل قدرت ایران مغلوب شدند. هرچند که سرمربی ایتالیا در چند صحنه به شدت به تصمیم داور اعتراض داشت و قصد داشت تا نتیجه بازی را به سود شاگردانش به پایان برساند اما این شاگردان کواچ بودند که در پایان این ست با نتیجه ۲۵-۲۰ به پیروزی رسیدند تا تیم ملی ایران ۲ بر صفر پیش بیفتد.

در ست سوم تیم ملی ایران عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و اجازه نداد حتی امتیازات لاجوردی‌پوشان از ۱۵ بیشتر شود. در این ست شاگردان کواچ با نتیجه ۲۵-۱۵ به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. البته این جایگاه موقتی است چرا که دو تیم لهستان و برزیل از ساعت ۲۲ امشب به مصاف یکدیگر می‌روند. این دو تیم ۸ امتیازی هستند و باید دید در این دیدار چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

ملی‌پوشان ایران در چهارمین رویارویی با ایتالیا روز یکشنبه اول تیرماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پذیرای لاجوردی‌پوشان خواهند بود. والیبالیست‌های کشورمان در دو دیداری که در ایتالیا برگزار شد با نتایج مشابه ۳ بر صفر شکست خورده بودند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=43541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x