تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

ثبت نام از نیروهای خودجوش مردمی جهت دفاع از حریم شیعه/بیش از ۴۲۰۰ نفر در روز اول ثبت نام کردند

  • کد خبر : 42633
  • 25 خرداد 1393 - 9:13
ثبت نام از نیروهای خودجوش مردمی جهت دفاع از حریم شیعه/بیش از ۴۲۰۰ نفر در روز اول ثبت نام کردند

دبیر ستاد ساماندهی فعالیت های سازمان های مردم نهاد شورای شهر تهران از ثبت نام نیروهای داوطلب مردمی جهت دفاع از حریم ائمه اطهار و امامان معصوم (ع)جهت اعزام به کربلای معلا و نجف اشرف خبر داد .

به گزارش کمال مهرمحمد رضا زمردیان  با اعلام این خبر گفت :سمن های عضو کارگروه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی این ستاد در حرکتی خود جوش و به دنبال درخواست های مکرر جوانان ولایی و انقلابی برای دفاع از حریم تشیع و بارگاه ها ی ائمه معصومین علیه السلام اقدام به سازماندهی و ثبت نام داوطلبان دفاع از حریم تشیع نموده اند.

وی گفت:این ثبت نام ها توسط نیروهای داوطلب مردمی صورت می گیرد و در همین رابطه تارنمایی تحت عنوان “مدافعان حریم شیعه” به ادرس harim.org    نسبت به ثبت نام از جوانان با بصیرت انقلابی و ولایی و  نیروهای مذهبی و عاشقان ایمه معصومین (ع) جهت سازماندهی نیروهای مردمی اقدام می نماید .

وی با اشاره به استقبال خودجوش مردمی جهت حضور در عرصه دفاع از حریم شیعه تاکید کرد : از زمان اعلام آغاز ثبت نام و تنها ظرف کمتر از ۲۴ ساعت  تعداد ۴۲۰۰ نفر از عاشقان و لایت و مردم همیشه حاضر در صحنه ایران عزیزمان با ثبت نام در این سایت آمادگی خود را در اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اعلام کرده اند و در صورت نیاز و اذن ولی امر اماده اعزام  به کربلای معلی  و نجف اشرف هستند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x