تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

مهریه وقیحانه در سوریه / منزل شخصی رویانیان در آستانه توقیف؟ / فاجعه در موصل، کودکی کنار جنازه مادرش + عکس

  • کد خبر : 42311
  • 22 خرداد 1393 - 9:00
مهریه وقیحانه در سوریه / منزل شخصی رویانیان در آستانه توقیف؟ / فاجعه در موصل، کودکی کنار جنازه مادرش + عکس

نمایش جام جهانی در بزرگترین سینمای روباز خاورمیانه، همایش حامیان احمدی‌نژاد در شب نیمه شعبان، منزل شخصی رویانیان در آستانه توقیف؟، بحث داغ حیات وحش در حیاط پاستور، از اردوکشی خیابانی پول درمی‌آورند! و … از جمله اخبار جذاب بسته خبری ۲۱ خرداد است.

به گزارش خبرنگار سیاسی کمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۲ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

نمایش جام جهانی در بزرگترین سینمای روباز خاورمیانه
“تورج سلطنت‌پوری” سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج، با اشاره به پخش مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در سینما آبیدر، بزرگترین سینمای روباز خاورمیانه واقع در پارک جنگلی آبیدر سنندج اظهار داشت: با توجه به روباز بودن سینما، مسابقات در زمان تاریک بودن هوا قابل پخش است و از این رو مسابقاتی که از ساعت ۲۰ شب به بعد برگزار می‌شود در این سینما قابل پخش است.

وی در گفتگو با ایرنا،  ورود برای عموم علاقمندان برای دیدن این مسابقات را آزاد دانست و گفت: در طول برگزاری مسابقات جام جهانی برنامه جنبی خاصی نداریم و تنها مسابقات پخش می‌شود. پارک جنگلی آبیدر که در دامنه کوهی به همین نام واقع شده در سال ۷۵ به بهره برداری رسید و به نماد استان کردستان و شهر سنندج تبدیل شده است. سینمای روباز آبیدر سنندج یکی از سینماهای بزرگ روباز دنیا است که پرده نمایش آن نزدیک به ۶۰ متر طول دارد.

کی‌روش گران‌ترین مربی در گروه ایران 
لیست گران قیمت‌ترین مربیان حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل منتشر شده است که در این میان “فابیو کاپلو” سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال روسیه با دستمزدی به ارزش ۶ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۷۵۰ پوند در جایگاه اول قرار دارد. در این میان “کارلوس کی‌روش” سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران با دستمزدی به ارزش یک میلیون و ۲۵۰ هزار پوند در مکان سیزدهم قرار دارد.

به گزارش فارس، نکته جالب توجه اینکه دستمزد سرمربیان رقیبان ایران در گروه ششم جام‌جهانی اختلاف فاحشی با کی‌روش دارد. در این میان “آلخاندرو سابه‌یا” با ۴۸۵ هزار پوند در مکان بیست و دوم است، “استفان کشی” سرمربی نیجریه با ۲۳۳ هزار و ۷۵۰ پوند در رده بیست و هشتم است و “سافت سوسیچ” سرمربی بوسنی با ۲۱۰ هزار پوند در مکان بیست و نهم قرار دارد. در این میان میگوئل هررا سرمربی مکزیک با ۱۲۵ هزار پوند ارزان‌ترین سرمربی حاضر در جام‌جهانی است.

بحث داغ حیات وحش در حیاط پاستور

همایش حامیان احمدی‌نژاد در شب نیمه شعبان
به گزارش دولت بهار، شب نیمه شعبان، جمعی از محبان و منتظران حضرت بقیه‌الله الاعظم، ولی عصر، مهدی موعود (عج) سالروز میلاد منجی عالم بشریت را در میدان ۷۲ نارمک جشن خواهند گرفت. در این جشن جمعی از دوستداران آقای “محمود‌ احمدی‌نژاد” رییس جمهور سابق کشور روز پنجشنبه ۲۲ خرداد، از ساعت ۱۷:۳۰  تا ۱۹:۳۰ شرکت خواهند کرد. آقای احمدی‌نژاد از ساعت ۱۸ در میدان ۷۲ نارمک حضور پیدا خواهد کرد.

این عکس، در صفحات اجتماعی حامی احمدی‌نژاد منتشر شده است.

از اردوکشی خیابانی پول درمی‌آورند! 
چگونه ممکن است که یک کشور از دل کشمکش‌های اعتراضی و اردوکشی‌های خیابانی خود یک جذابیت درآمدزای گردشگری بسازد؟ این اتفاقی است که این روزها در پایتخت انقلاب‌زده اوکراین اتفاق افتاده است. به هر حال، این روزها و شب‌ها، خیابان خرشاتیک و میدان استقلال کی‌یف، محل مراجعه‌ گردشگرانی است که با کمترین مانعی می‌توانند از چادرها و سنگرهای شبه‌نظامیان و انقلابیون در کنار آثار به‌جامانده از خشونت‌های چند ماه پیش، عکس یادگاری بگیرند. اوکراینی‌ها هم برای تقویت جاذبه‌های گردشگری محل، علاوه بر ایجاد جایگاه برگزاری کنسرت موسیقی و حضور گروه‌های موسیقی خیابانی، با برپا نگاه داشتن کافه‌ها و رستوران‌ها تا حدود ساعت ۴ بامداد، در تقویت جنبه‌های توریستی آن اقدام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، از دیگر نکته‌های جالب در این خیابان، تکریم محل‌های کشته شدن انقلابیون با نثار گل و قراردادن شمع و وسایل شخصی آن‌هاست، در کنار دستفروشانی که باز پرچم اوکراین و نیز صنایع دستی کوچک یادگاری و تصاویر کی‌یف را به فروش می‌رسانند. جذابیت انقلابی این منطقه برای مردم کی‌یف نیز کم نبوده، چراکه علاوه بر حضور پرشمار پایتخت‌نشینان و اهالی دیگر شهرهای اوکراین، این محل روزانه پذیرای عروس و دامادهایی است که در روز برگزاری مراسم ازدواجشان، در مسیر کلیسا، بعضا با لیموزین‌هایی به این منطقه مراجعه می‌کنند و با لاستیک‌ها و سنگفرش‌های کنده شده‌ای که روزی موضع محافظتی معترضان انقلابی را تشکیل می‌دادند، عکس یادگاری می‌گیرند.

شوخی رسایی با تابش

مهریه وقیحانه عروس ۵۰ ساله سوری 
رسانه‌های اردن، خبر ازدواج عجیب دو تن از حامیان تروریست‌های سوری در اردن را منتشر کردند. در این مراسم که در جمع شماری از مخالفین سوری در پایتخت اردن برگزار شد، عروس که دهه ششم از عمر خود را می گذراند، با اعلام مهریه خود، حاضران در مراسم را به شگفت آورد.

به گزارش جهان به نقل از العالم، او که “عمشه فواعره” نام دارد، تنها با این شرط حاضر شد به عقد “ابراهیم رملات” در آید که دامادِ تروریست، سر ۱۵ سرباز سوری را به عنوان “پیش پرداخت” مهریه؛ و سر ۵۰ سرباز دیگر را به عنوان باقیمانده مهریه در آینده دریافت کند! داماد پیر هم این شرط را پذیرفت و شماری از حاضران در مراسم نیز پای سند ازدواج خونین را به عنوان “شاهد” امضا کردند.

کارت همیاری محیط زیست رئیس‌جمهور

افکارنیوزفاجعه در موصل، کودکی کنار جنازه مادرش

منزل شخصی رویانیان در آستانه توقیف؟  
عصرخبر نوشت: “رویانیان” که برای تامین مالی چک دو میلیارد تومانی پرسپولیس منزل شخصی‌اش را در رهن یک موسسه مالی و اعتباری قرار داده و وامی دریافت کرده بود، پس از دستگیری‌اش در خصوص پرونده ستاد سوخت، این منزل در آستانه تملک کامل توسط موسسه مالی قرار گرفت.

به دلیل مشکلاتی که برای خانواده رویانیان نیز بروز کرده، موقتا یک منزل توسط یکی از دوستان و همکاران سابق وی در اختیار این خانواده قرارگرفته تا زمان تعیین تکلیف پرونده رویانیان و همچنین منزل شخص‌اش در آنجا اسکان بیابند. شنیده‌ها حاکی است، رویانیان نتوانسته وام موسسه مالی را در زمان مقرر تسویه کند.

تماشاچیان جام جهانی چقدر ارز از ایران خارج می‌کنند؟ 
به گزارش خبرآنلاین، سفارت برزیل در تهران اعلام کرده که با دو هزار تقاضای ویزا برای سفر به برزیل و تماشای جام جهانی مواجه شده که از این تعداد تاکنون ۱۵۰۰ نفر بلیت تماشای بازی‌های ایران را نیز تهیه کرده‌اند. اگر فرض شود که همه این دو هزار نفر در نهایت موفق به تهیه بلیت بازی‌ها نیز خواهند شد آنگاه می‌توان برآورد کرد که سفر این تعداد از ایرانی‌ها به برزیل حداقل چقدر ارز را از کشور خارج می‌کند.

پروازهای ایران به برزیل به مقصد شهرها ریودوژانیرو و سائوپولو انجام می‌شوند اما برای یک ایرانی که قصد تماشای بازی‌های ایران را دارد به صرفه‌تر است که به سائوپولو پرواز کند چرا که از آنجا زمان و هزینه کمتری را باید صرف رسیدن به شهری بکند که نخستین بازی ایران در آن برگزار خواهد شد. با فرض اینکه مسافر ایرانی جام جهانی هیچ شبی را در شهر سائوپائولو اقامت نکند و یک روز پیش از آغاز بازی‌های ایران وارد برزیل شده و یک روز پس از آخرین بازی احتمالی ایران از برزیل خارج شود، حداقل هزینه‌های سفر به برزیل به این گونه‌اند:

در نتیجه برآورد بالا نشان می‌دهد که در مجموع مسافران ایرانی برزیل حداقل ۱۲ میلیون و پانصد هزار دلار ارز از ایران خارج می‌کنند. البته گفتنی است که به احتمال زیاد میزان هزینه‌های ارزی مسافران ایرانی  برزیل به مراتب بیشتر از مقدار برآورد خواهد بود چرا که به احتمال زیاد آن‌ها روزهای بیشتری را در برزیل سپری می‌کنند و ممکن است در طول سفر از شهرهای دیگری نیز بازدید کنند.

حمام یک کودک فلسطینی در اردوگاهی در غزه

عصرایران منتشر کرد، توپ‌های دست‌ساز مخالفان مسلح حکومت در شهر حلب سوریه

جشن تولد پیکان در سال ۴۹
از سال ۱۳۴۶ پیکان با دو مدل دولوکس و کارلوکس به بازار عرضه شد و در این سال وانت پیکان و تاکسی پیکان هم به آن اضافه شد. به گزارش مشرق، در سال ۱۳۵۰ و ۱۳۵۱ شش مدل پیکان تولید می‌شد که عبارت بود از دولوکس، وانت، کار، جوانان، تاکسی و اتوماتیک. و درنهایت تولید آن در سال ۱۳۸۳به اتمام رسید و پرونده پیکان، خودروی محبوب هر ایرانی بسته شد.

تمام پیشگوهای رونمایی شده برای جام جهانی 
ابتکار هیجان‌انگیز آلمانی‌ها در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی باعث شده است تا کشورهای زیادی برای پیش‌بینی مشابه رقابت‌ها دست به کار شوند. لاک‌پشت دریایی حیوانی است که برزیلی‌ها از آن برای پیش‌بینی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ استفاده خواهند کرد. ابتدا این چینی‌ها بودند که اعلام کردند از طریق یک “پاندا” رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ را پیش‌بینی خواهند کرد و اکنون نوبت به میزبان رقابت‌ها رسیده تا برگ برنده خود را رو کند. برزیلی‌ها از یک “لاک‌پشت دریایی” که به BIG HEAD معروف است برای پیش‌بینی رقابت‌ها استفاده می‌کنند.


ابتکار آلمان‌ها

لاک پشت دریایی اولین پیش بینی خود را نیز انجام داده و دیدار افتتاحیه را پیش‌بینی کرده است. این حیوان دریایی البته رسم میزبانی را به خوبی به جا آورد و برزیل را به عنوان برنده این دیدار معرفی کرد.

ابتکار چینی‌ها
ابتکار برزیلی‌ها

ازدواج خانم کارگردان و آقای تهیه کننده 
“نرگس آبیار” کارگردان فیلم پرطرفدار شیار ۱۴۳ با انتشار این عکس در شبکه اینستاگرام نوشت: من و همسر مهربان و عزیزم “محمد حسین قاسمی”. وی چندی پیش با تهیه کننده این فیلم محمدحسین قاسمی ازدواج کرد. نرگس آبیار کارگردان زن سینمای ایران است که دو فیلم سینمایی خود را با نام‌های “اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیکترند” و “شیار ۱۴۳” را نیز با محمد قاسمی کار کرده بود.


آوارگی ساکنان موصل 

هزاران تن از ساکنان شهر موصل پس از سیطره گروه تروریستی داعش بر این شهر، به مرزهای اقلیم کردستان عراق پناه برده‌اند.

عرضه بنزین خارج از جایگاه

انتهای پیام/
مطالب مرتبط :
وزیر اطلاعات چگونه جان وزیر احمدی‌نژاد را نجات داد؟/ میزان بدهی‌های میلیاردی /افشای جادوگری به سبک خداداد عزیزی!
هفت ایرانی در فهرست سفر بی بازگشت/ بولتون: باید با اشتیاق زائدالوصفی به دنبال تغییر نظام ایران باشیم / حامی ۱۲ میلیاردی “کشتی” چگونه پرید؟
هشدار آیت‌الله مکارم درباره ماموران قلابی امام زمان (عج)/به کروش گفتیم چقدر پول می‌گیری برند ما را نپوشی؟! /ناگفته‌های وزیرسابق اطلاعات از دستگیری ریگی و خانه‌نشینی احمدی‌نژاد
ضد انقلاب فراری فرم‌های توبه نامه را پر کرد / قساوت شکارچی کرمانی! + عکس / احتمال آزادی چند اسیر ایرانی
احمدی‌نژاد بدجور دروغ می‌گفت؛ مانده‌ بودیم او چه پدیده‌ای است! / پیغام خاتمی به ناطق‌نوری / جنایت هولناک در اکراین + تصاویر
نقل خاطره جلیلی از جلسات ایران و ۱+۵ / نامه تاریخی سپاه به هاشمی/پشت پرده یک دیدار
کم سن و سال‌ترین اسیر جهان در دست تروریست‌های سوریه /کانال محرمانه مذاکرات ایران و آمریکا چگونه ایجاد شد؟ /تجمع شیوخ وهابی عربستان علیه ورزش دختران در مدارس!
چه کسانی به تروریست‌ها در خاک سوریه سلاح شیمیایی می‌دهد؟/سندی تاریخی درباره متأهل بودن یک پیامبر مجرد!/واکنش آمریکایی‌ها به شوخی یک دختر هلندی
اعتراض با سر خانم مرکل!/کاهش ۱۳۰ هزار دلاری درآمد اوباما در سال ۲۰۱۳ /زنان بوکسور افغان/مسافرت یک مدیر دولتی با سگ خانگی‌اش!
برچسب ها: سیاسی ، باشگاه ، خبرنگاران ، جام جهانی ، خاورمیانه ، سنندج ، پارک جنگلی ، آبیدر ، برزیل ، سینما ، ایران ، کاپلو، روسیه ، پرتغال ، کی روش ، پاستور ، حیات وحش ، دولت بهار ، مهدی موعود ، نارمک ، احمدی نژاد ، خرشاتیک ، رسایی ، تابش ،غزه ، فلسطینی ، حلب سوریه ، مهریه ، مهریه ، روحانی ، موصل ، رویانیان ، نزین ، برزیل ، ویزا ، سائوپولو ، پیکان ، نرگس آبیار ، حسین قاسمی ،

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x