تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

داغی بر دل داعش گذاشته می شود که داغ سوریه و لبنان از یادش برود

  • کد خبر : 42284
  • 21 خرداد 1393 - 18:29
داغی بر دل داعش گذاشته می شود که داغ سوریه و لبنان از یادش برود

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باز هم آمریکا فریب خورد و گمان کرد با این بازی که در عراق به راه انداخته است می تواند سیاست های پوسیده و نخ نمای خود را در منطقه دنبال کند اما این بازی را که در عراق شروع کرده است باعث خواهد شد تا داغی بر دلش نشانده شود که داغ شکست های لبنان و سوریه از یادش برود.

داغی بر دل داعش گذاشته می شود که داغ سوریه و لبنان از یادش برود

به گزارش کمال مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در دومین روز از سفر به استان سیستان و بلوچستان در مجمع بسیج شهرستان سراوان که با حضور نخبگان بسیجی این شهر مرزی در سالن ارشاد سراوان برگزار شد گفت: آمریکایی ها آمدند با ابزار دست قرار دادن رژیم بعث عراق، خط مشی نظامی را در مقابل ایران تجربه کردند که از دل آن یک قدرت نظامی در طراز جهانی سر برآورد.
سردار نقدی به جنگ های لبنان و فلسطین اشاره نموده و اظهار داشت: آنها در لبنان هم همین اشتباه را تکرار کردند و در مقابل این اشتباه، نیروی مقتدر مردمی حزب الله ایجاد شد، در فلسطین هم در مقابل مردم مظلوم غزه همین تجربه را تکرار کردند که باز هم نتیجه ی آن تشکیل یک جبهه مقتدر دفاعی مردمی با سلاح های پیشرفته شد.

وی فعالیت آمریکا را در سوریه یادآور شده و تصریح کرد: آمریکایی ها که درس عبرت نگرفته اند با همین خط مشی وارد سوریه شدند و با شکست مفتضحانه سیاست های خود در این کشور باعث ایجاد یک قدرت مردمی مقاوم، خطرآفرین و ضد صهیونیستی شدند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به نقش آمریکا و حضور تروریست ها در عراق اشاره نموده و افزود: امروز هم تجربه شکست خورده خود را برای چندمین بار در عراق تکرار می کند که نتیجه اش چیزی جز سر برآوردن یک نیروی مقتدر و جنگنده مردمی در عراق نخواهد بود و این نیروی مردمی، شرق جهان اسلام را به بیت المقدس متصل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رهبران آمریکا با تکرار این تجربه های شکست خورده نشان دادند که خیلی کودن و ناتوان هستند، ادامه داد: باز هم آمریکا فریب خورد و گمان کرد با این بازی که در عراق به راه انداخته است می تواند سیاست های پوسیده و نخ نمای خود را در منطقه دنبال کند اما این بازی را که در عراق شروع کرده، باعث خواهد شد تا داغی بر دلش نشانده شود که داغ شکست های لبنان و سوریه از یادش برود.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x