تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

ایستگاه ۴۶ محل زندگی ۱۲ مرد

  • کد خبر : 42179
  • 21 خرداد 1393 - 11:35
ایستگاه ۴۶ محل زندگی ۱۲ مرد

زمین های کشاورزی ، آسمان آبی ، رشته کوه های البرز ، نمای  نوستالوژی اینجا حال و هوایی خاص دارد، موقعیت ما ؛مهرشهر ایستگاه ۴۶ سوزن بانی راه آهن کرج

به گزارش «کمال مهر»؛

اینجا خیابان چمن ورودی فاز۴ مهرشهر کیوسک سوزنبانی که تقریباً ۴ سالی است با افتتاح  خیابان چمن در این مکان مستقر شده ،گرچه شرایط کیوسک مناسب نیست ، و از ظاهرش مشخص بود در مرور زمان فرسوده شده است.

در سال گذشته این ایستگاه در پی [highlight color=”eg. yellow, black”]اقدام سرقت پیچهای[/highlight] ریل توسط سارقان و اقدام سریع سوزن بانها  از وقوع یک حادثه خطر ناک جلوگیری کرد، اکنون گذر از این ایستگاه بهانه ای بود برای ما که سری به این عزیزان بزنیم و با نحوه کارشان آشنا شویم ، انجام وظیفه ای خطیر که اولین اشتباه آخرین اشتباه آنها تلقی می شود.
یکی از سوزن بانان از نحوه کارشان  گفت: ۳کیلومتر مانده به موقعیت ۴۶ مرکز با اعلام نزدیک شدن قطار ،با بستن جاده مسیر را برای عبور قطار آماده میکنیم تا به سلامت و بدون حادثه به مسیر خود ادامه دهد

وی ، در ادامه گفت: در هر ساعت ۱ الی ۳ قطار از این مسیر عبور می کند.

پرسیدیم که تا به حال اتفاق ناگواری افتاده ، مثلاً جاده را نبسته باشید؟ در پاسخ گفت: خیر ، اصلاً امکان ندارد که جاده را نبندیم چون این اشتباه خسارات جبران ناپذیری را بدنبال خواهد داشت.

در خصوص وضعیت کیوسک پرسیدم گفت قرار است که ایستگاه را در آینده (نامشخص) تعطیل کنند و این محل را بصورت زیر گذر محیا کنند.

گفتنی است سه گروه ۴ نفره در این ایستگاه به صورت ۲۴ ساعت مشغول به کار هستند ، سرما، گرما ، غم و شادی ، تعطیلی و… برایشان مفهومی ندارد، باید در انجام این ماموریت همیشه به گوش باشند.

درخصوص طبیعت اطرافشان سوال کردم میگفتند: طبیعت خیلی خوبی در اینجا هست برای هر فصل تنوع منظره اینجا فوق العاده است.

در بی سیم اعلام شد که قطاری در حال نزدیک شدن است نمی شد بیشتر از این مزاحمشان بشوم  و باید انجام وظیفه میکردند ؛ ایستگاه ۴۶ سوزن بانی راه آهن کرج ر ا با همه حساسیت کارش و به نوعی محل زندگی ۱۲ نفر شهروند کرجی در یک کیوسک فرسوده دو در سه را ترک کردیم به امید روزی که مسئولین شهری محلی را برای این عزیزان تدارک ببینند.

 

انتهای پیام/.

 برای مشاهده تصاویر کلیـــــــــــــــــک کنید

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x