تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

قتل به خاطر چند راس احشام!

  • کد خبر : 42000
  • 20 خرداد 1393 - 9:27
قتل به خاطر چند راس احشام!

فرمانده انتظامی شهرستان نظر آباد استان البرز از دستگیری دو نفر سارق احشام که ضمن درگیری با مالک دامداری وی را به قتل رسانده و اقدام به سرقت ۷ راس دام کرده اند خبر داد.

به گزارش کمال مهرسرهنگ مکرمی فرمانده انتظامی شهرستان نظر آباد  در تشریح این خبر گفت: دو نفر که به قصد سرقت احشام از یک دامداری واقع در روستایی در نظر آباد وارد آن مکان شده بودند در حین سرقت احشام متوجه ورود مالک دامداری شده که در نتیجه با وی درگیر شدند.

وی ادامه داد: سارقان پس از ضرب و شتم مالک دامداری و بستن دست و پای وی صاحب دامداری  را به قتل را رسانده و تمامی احشام را به سرقت می برند.

این مقام مسئول انتظامی افزود: اکیپ ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوج بلاغ با استفاده از آثار بر جای مانده در صحنه جرم متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظراباد تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های ماموران در مجموع به سرقت ۲۶۰ راس دام طی ۱۰ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

گفتنی است متهمان ضمن اعتراف به قتل در آخرین سرقت گفتند که دام  های سرقتی را به دو نفر مالخر فروختند که در این رابطه دو متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x