تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

جنایت‌هایی که فراموش نمی‌شوند+تصاویر(۱۸+)

  • کد خبر : 41927
  • 20 خرداد 1393 - 7:43
جنایت‌هایی که فراموش نمی‌شوند+تصاویر(۱۸+)

افرادی مسلح از ۸۳ کشور به بهانه جهاد وارد سوریه شده‌اند تا خلافت اسلامی تشکیل دهند و در این راه جنایت‌های زیادی مرتکب می‌شوند که نه تنها رنگ‌وبوی اسلامی ندارد بلکه هدفشان تخریب چهره اسلام و کشورهای منطقه است.

به گزارش کمال مهر، بحران سوریه از سال دوم با هجوم تکفیری‌ها و افراد مسلح از ۸۳ کشور خارجی وارد فاز جدیدی شد. افرادی که به بهانه جهاد و برای تأسیس خلافت اسلامی وارد سوریه شدند و مورد حمایت تمام عیار غرب و مدعیان دموکراسی قرار گرفتند.

پیشاپیش از مخاطبان محترم بابت انتشار تصاویر دلخراش جنایات صورت‌گرفته عذر خواهی می‌کنیم.

اعدام‌های چند نفره در ملأ عام و رها کردن اجساد در پای چوبه دار

افراد مسلحی که بعد از پایان جنگ افغانستان و خروج ارتش سرخ شوروی به صورت پراکنده در برخی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا حضور مسلحانه داشتند و عملیات‌هایی را در کشورها انجام می‌دادند و با بحران سوریه، مجدداً با عنوان گروه‌های جهادی بازتولید و سازماندهی و به سوریه اعزام شدند.

گروه تروریستی القاعده در این سال‌ها با حمایت برخی کشورهای منطقه با عناوین مختلف افراد زیادی را جذب کرد و آموزش داد و دولت‌های غربی نیز همیشه از این افراد مسلح بعنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کردند.

کباب کردن سرهای بریده

با شروح تحولات سوریه و اوج‌گیری آن در سال دوم حجم زیادی از این افراد مسلح وارد سوریه شدند و برای برپایی خلافت اسلامی از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نکردند.

آنها تمامی اقشار مختلف در جامعه سوریه و از هر قومی را به طرز وحشیانه‌ای کشتند. در این جنایت‌ها فرقی بین کودک، جوان، زن، مرد، کُرد، سنی، شیعه، علوی، اسماعیلی، دروزی، مسیحی و ارمنی نبوده است.

عکس یادگاری با سر بریده

جنایت‌هایی که باعث شد حامیان غربی آنها در ژستی فریبکارانه برخی گروههای فعال در سوریه مانند جبهه النصره را در لیست سیاه قرار دهند. اما همین گروهک‌ها با تغییر عنوان و اسم سازمانی خود دوباره از حمایت غرب برخوردار شدند و در تازه‌ترین تحولات نیز عربستان سعودی از گروهکی بنام «جبهه الاسلامیه» و ایالات متحده آمریکا نیز از مخالفان میانه‌رو حمایت کرد.

گردن زدن با شمشیر در ملأ عام

در حال حاضر این گروهک‌ها برای اینکه بتوانند از اربابان خود امتیازی بگیرند و در سوریه قدرت‌نمایی کنند، در بین شهروندان رعب آفرینی می‌کنند. اعدام‌های جمعی، سربریدن‌های وحشتناک، کشتارهای بی رحمانه، سوزاندن شهروندان، گروگان‌گیری، اجرای قوانین غیر انسانی، آویزان کردن سرهای افراد در کوچه‌ها، تزیین خودروها با سرهای بریده، فوتبال بازی با سرهای بریده، عملیات انتحاری و بمب‌گذاری بخشی از این جنایت‌هاست که مردم سوریه و منطقه هرگز فراموش نخواهند کرد.

گذاشتن سرهای بریده روی آتش

اکنون بعد از سه سال هنوز همه ملت‌های آزاده و دولت‌های منطقه و نظام بین الملل متوجه شده‌اند که آنچه در سوریه می‌گذرد، نه یک انقلاب مردمی بلکه حاصل جمع گروههای تروریستی از سراسر دنیا در منطقه شامات است. که همه هدفشان ایجاد امارت اسلامی با برقراری قوانین قرون وسطایی است، این در حالی است که مسلمانان جهان هرگز از این اقدامات حمایت نکرده و نخواهند کرد چرا که هرگز در دین مبین اسلام اینگونه فعالیت‌ها وجود ندارد و این افراد قصد دارند چهره اسلام را خدشه دار کنند که مسلماً موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930319000472#sthash.3eap4wZw.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x