تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

تهران و سه کلانشهر «بنزین پاک» می سوزانند

  • کد خبر : 41828
  • 19 خرداد 1393 - 12:38
تهران و سه کلانشهر «بنزین پاک» می سوزانند

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد بنزین توزیعی در استان تهران، کلانشهر البرز و و اراک و قم مربوط به بنزین پاک است، گفت: به طور متوسط روزانه ۱۴تا۱۵.۵ میلیون لیتر بنزین پاک در پایتخت توزیع می شود.

داود عربعلی در رابطه با عرضه بنزین پاک(یورو۴) اظهار داشت: هم اکنون بنزین پاک در چهار کلانشهر تهران، البرز، اراک و قم به طور کامل توزیع می شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد بنزین توزیعی در استان تهران، کلانشهر البرز و و اراک و قم  مربوط به بنزین پاک است، گفت: به طور متوسط روزانه ۱۴تا۱۵.۵ میلیون لیتر بنزین پاک در پایتخت توزیع می شود.

وی با بیان آنکه همه جایگاه عرضه سوخت کلانشهر قم تحت پوشش بنزین پاک قرار گرفته اند، اظهار داشت: به طور متوسط بین ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر روزانه در قم بنزین پاک توزیع می شود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: در کلانشهر اراک نیز روزانه ۵۰۰ هزار لیتر بنزین پاک عرضه می شود.

عربعلی ادامه داد: در کلانشهر کرج و حومه روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین پاک توزیع می شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خاطرنشان کرد: توزیع بنزین یورو ۴ در سراسر کشور جز سیاست های شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران است و این شرکت آمادگی و توانایی عرضه بنزین پاک در سطح گسترده را  دارد و به محض دریافت از شرکت  پالایش و پخش این کار را انجام می دهد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x