تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رضا ربع پهلوی بی غیرت می شود!

  • کد خبر : 41732
  • 17 خرداد 1393 - 8:12
رضا ربع پهلوی بی غیرت می شود!

“محسن نامجو” خواننده دین ستیز هنجارشکن که پس از فرار از کشور مورد استقبال شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه قرار گرفته بود، در آخرین آلبوم خود “رضاشاه پهلوی” را نیز بی نصیب نگذاشت.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»، “محسن نامجو” خواننده دین ستیز هنجارشکن که پس از فرار از کشور مورد استقبال شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه قرار گرفته بود، در یکی از آخرین کارهای خود “رضاشاه پهلوی” را نیز بی نصیب نگذاشت.

 

مدیر تلویزیون ماهواره ای کانال یک/ChannelOne که این روزها خیلی برای سلطنت شاهنشاهی و خاندان منحوس پهلوی سینه چاک می دهد، بلافاصله به انتشار آلبوم نامجو و معرفی آن در شبکه “صدای امریکا” (VOA) واکنش نشان داد.

 

“شهرام همایون” گفت: «محسن نامجو یک آدم بی سواد، بی هنر، نادان، احمق و دیوانه است که برای معروف شدن دست به کارهای زشت می زند و به جای ترانه، خزعبلات می خواند. این روانی به رضاشاه کبیر[!] توهین کرده، آن وقت صدای امریکا با او مصاحبه و آلبومش را تبلیغ می کند. اگر صدای امریکا از این بابت عذرخواهی نکند، با پای پیاده به واشنگتن می روم تا مسئولان صدای امریکا را وادار به عذرخواهی کنم.»

 

اعتراض همایون به تبلیغ VOA برای محسن نامجو ۱۳۹۲/۳/۱۱

 

 

مدیر کانال یک ادامه داد: «تبلیغ تجاری برای آلبوم توهین آمیز محسن نامجو، خلاف آئین نامه داخلی صدای امریکاست. البته ردوبدل کردن زیرمیزی این روزها باب شده و آن کسی که با محسن نامجو مصاحبه کرده، از او پول گرفته است.»

 

شهرام همایون خطاب به بینندگان تلویزیون خود گفت: «اگر “غیرت” دارید نباید این توهین را بی جواب بگذارید. باید آنقدر به صدای امریکا تلفن بزنید و اعتراض کنید که مسئولانش حتی یک لحظه هم آرام و قرار نداشته باشند…»

 

 

اما جالب اینجاست که رضا ربع پهلوی -که مدعی تاج و تخت پدر و پدربزرگ خود می باشد- بی توجه به سلطنت طلبانی مانند شهرام همایون، فردای همان روز دعوت صدای امریکا را برای حضور در برنامه «افق» پذیرفت و به راحتی از کنار ماجرا گذشت.

 

 

رضا ربع پهلوی در استودیوی برنامه افق ۱۳۹۲/۳/۱۲

 

 

بنابراین با توجه به اظهارات پرحرارت شهرام همایون، به نظر می رسد نوه رضاشاه حتی به پدربزرگ خودش هم “غیرت” ندارد.

 

 

یادآور می شویم که وقتی محسن نامجو به مقدسات دینی مردم ایران توهین کرد، یا وقتی که ملت ایران در شبکه صدای امریکا [با عرض معذرت] به گوسفند تشبیه شدند، رگ های گردن شهرام همایون اینقدر متورم نشده بود که اکنون برای رضاخان میرپنج گریبان پاره می کند!

منبع: جام نیوز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x