تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مورد تهاجم احمقانه روشنفکران سینما قرار گرفتم!

  • کد خبر : 41356
  • 11 خرداد 1393 - 8:28
مورد تهاجم احمقانه روشنفکران سینما قرار گرفتم!

“حمیدیان” با انتقاد شدید از ارتباطات در سینما گفت: ارتباطات در عرصه سینما به‌گونه ای سبب منصرف کردن کارگردان برای انتخاب بازیگر می‌شود.

کمال مهر:”بابک حمیدیان” بازیگر سینما  گفت: رضا کاهانی بخاطراین‌که مرا برای بازیگری درفیلمش انتخاب کرده، مورد انتقاد و سرزنش قرارگرفت، زیرا که من در فیلم “چ” بازی کرده‌ام.

وی با انتقاد از وضعیت انتخاب بازیگر توسط گروه کارگردانی در سینما گفت: من یک سفر داشتم که قبل از آن با بهمن فرمان‌آرا برای ایفای نقش در فیلمش توافق کرده‌ بودیم، وقتی از سفر بازگشتم، به علت این‌که دستیار وی با من مشکل دارد، نظر وی را عوض کرد و فرمان‌آرا منصرف شد. مشکل سینمای ما “دهن‌بینی” عوامل فیلمساز ما است.

این بازیگر سینما افزود: قبل از بررسی مشکلات در سینما از لحاظ تکنولوژی و انسانی همانند حضور کارگردان، فیلمنامه نویس و عوامل تولید خوب و تحلیل وضعیت مدیریتی سینما باید به ضعف و مشکل بزرگ سینما، رابطه و مشکلات آدم‌های سینما با هم بپردازیم.

وی ادامه داد: نمونه بارز این حرف، این است که کاهانی را به خاطر انتخاب من دراثرش سرزنش کردند. من از طرف روشنفکران سینما که دلایل بسیار ابلهانه و احمقانه دارند مورد تهاجم قرار گرفته‌ام.

حمیدیان اظهار داشت: از نظر من مشکل اصلی و واقعی هر بازیگری می‌تواند این باشد که در موردش نقد، تعریف، تمجید، بدگویی، ناحق و نادرست وجود داشته باشد و این قضیه تیشه به ریشه سینما می‌زند.

حمیدیان هم‌چنین تصریح کرد: بحران سینمای ایران، “حرف بردن” ، “حرف شنیدن” و”دهن بینی” فیلمسازان و عوامل تولید است و این غیبت و بدگویی و پشت سر افراد حرف زدن عادت دیرینه‌ماست.
بنده به صراحت می‌گویم که از طرف جماعت روشنفکر هدف نقد قرار گرفته‌ام.

در حال حاضر کارگردان‌های عزیز کشورمان، همه بازیگران را عمیقأ می‌شناسند اما متأسفانه ۹۵ درصد تصمیم‌گیری بر عهده هیئت و دستیاران کارگردانی  است و این موضوع با قدرت، تصمیم و نظر کارگردان را تغییر می دهند.

وی خاطرنشان کرد: البته می دانم که به خاطر این حرف‌ها، باید منتظر تماس و ارتباط عده‌ای با خودم باشم اما من این موضوع را پس از این در هر کجا که با من صحبت شود عنوان می‌کنم تا بدانند فلان دستیار به دلیل مشکل با من مانع از حضورم در فلان فیلم می‌شود، این‌ها انتقادهای احمقانه جماعت روشنفکر علیه من است.

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x