تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ویترین های زشت و خلاف دین را جمع کنید / گرانی ها باید ضابطه مند باشد

  • کد خبر : 41140
  • 10 خرداد 1393 - 7:22
ویترین های زشت و خلاف دین را جمع کنید / گرانی ها باید ضابطه مند باشد

یدالله رضایی امام جمعه مهرشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته دو مطلب مهم را به مسئولین خاطر نشان کرد.

به گزارش«کمال مهر»؛یدالله رضائی امام جمعه مهرشهر در خطبه اول نماز جمعه این هفته مهرشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت فرا رسیدن روزهای پاسدار و جانباز به در پیش بودن بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل اشاره کرد و گفت: امام (ره) شخصیتی شجاع ، مدبر ، منظم ، عالم و آگاه و موقعیت شناس باهوش ، دشمن شناس ، سخت کوش و پرتلاش  و ساده زیست بود.

امام جمعه مهرشهر در خطبه دوم نماز جمعه مهرشهر با اشاره به تغییر استاندار البرز یادآور شد: ۷ ماه از آغاز بکار دولت تدبیر و امید در استان البرز سپری شد و استان شاهد یک مدیر قرص و محکم نبود! و ۷ ماه فعالیتهای مهم استانی به تعویق افتاد.

وی، افزود: با انتخاب استاندار جدید باید گذشته جبران شود و مسئولین نیز در پیشبرد اهداف استان وحدت داشته باشند.

رضایی در ادامه سخنانش دو مطلب مهم را به مسئولین خاطر نشان کرد و گفت: موضوع ویترین های و مانکن های زشت و خلاف دین ، مغازه های مهرشهر است که در این خصوص  مردم متدین مکرراً به ما مراجعه می کنند و تذکر می دهند؛ مسئولین چرا اقدام نمی کنند ، هشدار نمی دهند چرا امنیت اخلاقی جامعه را تامین نمی کنند!

خطیب نماز جمعه مهرشهر  به موضوع گرانی های اشاره کرد و گفت: گرانی ها باید ضابطه مند باشد! بطور مثال در روزنامه ای می خوانیم با افزایش کرایه اتوبوس ها مخالف هستیم و در جای دیگر شاهد گرانی آن هستیم.

وی، ادامه داد: باید دستگاه های نظارتی موارد را کنترل کنند و مردم البرز مردم خوبی هستند ولی قرار نیست که مردم خوبی هستند هر طور که میخواهید برخورد کنید! اگر یکنفرهم بخواهد فریاد مردم را برساند به نحوی می خواهید حرفش را نادیده بگیرید و یا برچسبی به او بزنید .

 

در پایان خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام رضایی با اشاره به گذشت سه سال و یک روز از برپایی نماز جمعه در مهرشهر و فعالیت ستاد نماز جمعه در این مدت  از زحمات علی گلوند مسئول ستاد نماز جمعه  تقدیر و تشکر کرد و موافقت خود را با استعفای ایشان ، بدلیل ضعف جسمانی ناشی از آثار شیمیایی دوران دفاع مقدس و عدم توانایی در ادامه فعالیت در این مجموعه اعلام داشت و با اهدای لوح یاد بود از زحمات ایشان تجلیل بعمل آوردند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x