تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

گل های غول پیکر شیشه ای +عکس

  • کد خبر : 41097
  • 09 خرداد 1393 - 11:02
گل های غول پیکر شیشه ای +عکس

“جیسن گامارث” یک شیشه گر حرفه ای است که بیشتر هنر خود را در ساخت گل های مصنوعی شیشه ای و غول پیکر خرج می کند. هنر او باعث می شود تا در مورد گل های مصنوعی تجدید نظر کنید.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، گل ها در حالت طبیعی زیبایی بی نظیری دارند و کسی نمی تواند منکر این موضوع باشد اما عده ای علاقه بیشتری به گل های مصنوعی دارند و تمام خانه مملو از این نوع گل های می کنند. گل های مصنوعی شاید زیبا باشند اما هیچگاه حس اصلی را وارد نمی کنند.

این مطالب را در مورد گل های مصنوعی و تفاوت آن ها با گل های طبیعی گفتیم تا به یک مورد خاص اشاره کنیم. “جیسن گامارث” یک شیشه گر حرفه ای است که بیشتر هنر خود را در ساخت گل های مصنوعی شیشه ای و غول پیکر خرج می کند. هنر او باعث می شود تا در مورد گل های مصنوعی تجدید نظر کنید.

او بیشتر گل های خود را از میان گونه های مختلف ارکید انتخاب کرده و با جزئیات دقیقی آن ها را از جنس شیشه و در اندازه های بزرگ ایجاد می کند. اواعتقاد دارد مردم باید با جزئیات این گل های زیبا را تماشا کنند تا بیشتر با آن ها آشنا شوند.

او در برخی از گل ها از ۱۰۰۰ قطعه شیشه کوچک استفاده کرده است تا تمامی جزئیات مشاهده شود. سال گذشته او گل های غول پیکرش را به نمایش گذاشت و توانست تعدادی از آن ها را به فروش برساند. او حالا قصد دارد گونه های مختلف را با شیشه بسازد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x