تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

ناراحتی پرسپولیسی‌ها از تماس استقلالی‌ها

  • کد خبر : 41064
  • 09 خرداد 1393 - 10:02
ناراحتی پرسپولیسی‌ها از تماس استقلالی‌ها

باشگاه پرسپولیس در مذاکره با بعضی بازیکنان فصل قبل خود از لحاظ نقل و انتقالات اروپایی به مشکل خورده است.

گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر: پرسپولیسی‌ها برای اینکه بدانند در چه پست‌هایی کدام بازیکنان جدید را به خدمت بگیرند ابتدا باید تکلیف خود را با بازیکنان فصل قبل بدانند اما بعضی از این نفرات کار را عقب می‌اندازد. در مورد این نفرات صحبت از پیشنهادهای اروپایی می‌شود.

پیام صادقیان در زمره این نفرات است. بعضی ملی‌پوشان هم با توجه به فرصت حضور در جام جهانی ترجیح می‌دهند برای خود زمان بخرند و شانس خود را برای دریافت پیشنهادهای بهتر با درخشش در بازی‌های تیم ملی امتحان کنند.

با این شرایط پرسپولیس به نوعی در تنگنا قرار گرفته است از جمله نفراتی که می‌خواهند ببینید بعد از جام جهانی چه می‌شود مهرداد پولادی است که هر چند قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به ادعای عدم دریافت پول از باشگاه و همچنین وجود بندی در ارتباط با اسپانسر در قرارداد برای خود امکان جدایی قایل است.

*ناراحتی پرسپولیسی‌ها از تماس استقلالی‌ها

اینکه سه باشگاه بر سر جذب یک بازیکن امید با یکدیگر برخورد کنند، جالب توجه است آنهم بازیکنی که هنوز نام و آوازه‌ای ندارد ولی پرسپولیسی‌ها بابت این مسئله از استقلالی‌ها ناراحت هستند.

مهدی طارمی، بازیکن رده سنی امید از اولین خریدهای این فصل پرسپولیس است. او روز سه‌شنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به امضا رساند. این در حالی بود که گفته می شد او لحظاتی قبل از ملاقات با رحیمی و دایی در دفتر باشگاه با پیشنهادی دو برابری از سوی ذوب‌آهن روبرو شده است.

این در حالی است که وکیل این بازیکن خبر از تماس‌های مکرر با این بازیکن از سوی افرادی می‌داد که خود را نمایندگان باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی معرفی می‌کردند.

در این باره یک منبع غیر رسمی از باشگاه خبر داد که چنین تماس‌هایی در موارد دیگری هم وجود داشته است و با انتقال این موضوع به علیرضا رحیمی وی در روز حضور بهرام افشارزاده در باشگاه پرسپولیس این مطلب را به اطلاع وی رسانده و بوجود آمدن چنین فضایی را به ضرر دو باشگاه خواند که گویا در اینباره نظر مشترکی وجود داشت.

*علی دایی قصد دارد میانگین سنی پرسپولیس را حداقل دو سال پایین بیاورد

نزدیکان سرمربی پرسپولیس که در جریان انتخاب نفرات وی برای فهرست پرسپولیس هستند عنوان می‌کنند که علی دایی قصد دارد میانگین سنی پرسپولیس را تا دو سال پایین بیاورد.

این برنامه‌ریزی در حالی انجام می‌شود که اکثر بازیکنان پرسپولیس حفظ می‌شوند و این امر به طور خودکار میانگین سنی تیم را بالا می‌برد اما از سوی دیگر کم شدن تعداد بازیکنان بزرگسال در فهرست کمکی به کاهش میانگین سنی تیم‌ها خواهد بود.

آنچه مد نظر علی دایی قرار گرفته این است که با افزایش تعداد بازیکنان جوان در حد ترکیب اصلی، میانگین سنی تیم اصلی را پایین بیاورد.

یکی از دستیاران علی دایی در اینباره می‌گوید: تیم ما در فصل آینده در رقابت‌های آسیایی هم حضور دارد این مسئله تعداد بازی‌های ما را بالا می‌برد. ضمن آنکه بازی‌های آخر فصل فشرده‌ای خواهیم داشت. تیمی که جوانتر باشد در این شرایط می‌تواند ریکاوری بهتری داشته باشد. بر همین اساس علی دایی قصد دارد میانگین سنی کل تیم را حداقل دو سال پایین بیاورد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x