تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

ادعای وزیر ارشاد شأن ژورنالیستی دارد/ فجایع اخیر فرهنگی به این زودی‌ها برطرف نمی‌شود

  • کد خبر : 41106
  • 09 خرداد 1393 - 11:31
ادعای وزیر ارشاد شأن ژورنالیستی دارد/ فجایع اخیر فرهنگی به این زودی‌ها برطرف نمی‌شود

“محمدجواد جزینی” نویسنده گفت: ادعای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ارائه پیشنهاد نویسندگان در حوزه فرهنگ به وی شأن ژورنالیستی دارد.

محمد جواد جزینی نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: حذف ممیزی و برکناری کسانیکه در سیاست‌های محدود کننده دولت در دوره‌های قبل دخیل بودند دراین سال‌ها به عنوان خواسته نویسندگان در فضای کشور مطرح شد.

وی افزود: ادعای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ارائه پیشنهاد نویسندگان در حوزه فرهنگ به وی شأن ژورنالیستی دارد اگر علاقه‌مند به شنیدن پیشنهاد نویسندگان است به صدای نویسندگان گوش کند. مقاله‌ها و یادداشت‌های نویسندگان در روزنامه‌ها را مطالعه کند.

این نویسنده ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید درباره این‌که به کدامیک از مطالبات نویسندگان رسیدگی کرده است پاسخگو باشد.

جزینی تصریح کرد: نمونه‌هایی چون چند صدایی در جشنواره شعر فجر را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داشتیم و این مسئله نشان دهنده انتظار درست نویسندگان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

این نویسنده اظهار داشت: امیدواریم ظرفیت کارهایی چون چند صدایی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق بیفتد و شاهد بازگشت این وزارتخانه به وضعیت گذشته خود باشیم در ۸ سال اخیر فجایعی در زمینه فرهنگ رخ داد که به این زودی‌ها برطرف نمی‌شود.

انتهای‌پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x