تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

کارخانه: نام ایتالیا برای ملی پوشان ما انگیزه است/جای برخی ستاره‌‌ها در تیم خالی‌ است

  • کد خبر : 40917
  • 08 خرداد 1393 - 9:57
کارخانه: نام ایتالیا برای ملی پوشان ما انگیزه است/جای برخی ستاره‌‌ها در تیم خالی‌ است

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال روز جمعه ۹ خرداد ماه امسال در تریته مقابل تیم ملی ایتالیا برگزار می‌کند.

کمال مهر:مصطفی کارخانه اظهار داشت: به طور کلی باید در نظر داشته باشیم که تیم ملی والیبال کشورمان پشت تغییرات بسیار زیادی قرار گرفته است.

مربی بین‌المللی والیبال تصریح کرد: هم‌اکنون که سرمربی تیم ملی تغییر کرده است، زمان زیادی احتیاج است تا افکار و بینش وی در میان بازیکنان نهادینه شود.

وی گفت: به هیچ عنوان نمی‌‌توان در خصوص بازی اول تیم ملی پیش‌بینی خاصی داشت. بازی بسیار سخت و استرس زا است. چون شاید هماهنگی ملی‌پوشان در این دیدار صددرصد نباشد.

کارخانه تصریح کرد: ناگفته نماند که ما مقابل ایتالیا با انگیزه مضاعف بازی خواهیم کرد که این مسئله برای تیم ما خوب است که بازی اول خود را مقابل تیمی  انجام می‌دهیم که نامش برای بازیکنان مان انگیزه ساز است.

مربی بین‌المللی والیبال بیان کرد: خوشبختانه شرایط لیگ جهانی امسال بسیار خوب است چون حتی اگر سوم گروه هم شوم صعودما به مرحله دوم رقابت‌ها قطعی خواهد بود.

وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران گفت: خیلی خوب است که مسئولان فدراسیون پیش از مسابقات رسمی لیگ جهانی شرایط را برای حضور تیم ملی در بازی‌های دوستانه فراهم کردند.

در این دیدارها برد و باخت اهمیت چندانی ندارد، بلکه خروجی این رقابت‌ها برای ما مهم است چون سرمربی به یک شناخت کافی و منطقی از شاگردانش دست پیدا می‌کند ما به این بازی‌های نیاز داشتیم.

مربی بین‌المللی والیبال گفت: در این دوره از مسابقات لیگ جهانی جای برخی بازیکنان از جمله حمزه‌زرینی، علی نادی، آرش کمالوند، فرهاد ظریف، پوریا فیاضی و برخی دیگر که بنا به دلایلی از جمله مصدومیت همراه تیم نیستند خالیست.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x