تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

صفحات مستهجن آمریکا از کجا مدیریت می‌شود/ بیشترین فرزندان نامشروع در کدام کشورها هستند+نمودار

  • کد خبر : 41026
  • 08 خرداد 1393 - 12:42
صفحات مستهجن آمریکا از کجا مدیریت می‌شود/ بیشترین فرزندان نامشروع در کدام کشورها هستند+نمودار

ایالات متحده آمریکا با ۴۲۸ میلیون، هلند با ۱۸۷ میلیون و انگلیس با ۵۲ میلیون در رتبه‌های اول تا سوم کشورهای دارنده صفحات مستهجن هستند.

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر، حسن عباسی در سخنرانی سوم خرداد خود در دانشگاه تهران با توجه به آمارهای رسمی جهانی که در ذیل خبر آمده است، علت پایین بودن تعداد تولدهای خارج از ازدواج کشورهای اسلامی را بالا بودن سطح فرهنگ در این کشورها دانست. در عین حال وی آمار وحشتناک تعداد وب‌سایت‌های غیراخلاقی در این کشورها را با تعداد زنازادگان در این کشورها مرتبط دانست و این دو مقوله را ذیل جاهلیت مدرن و لیبرالیسم فرهنگی در این کشورها تعریف کرد:

همچنین در گزارشی که به تازگی در سایت نقشه خانواده جهانی منتشر شده است، آمار تعداد تولدهای خارج از ازدواج یا همان زنازادگان به تفکیک مناطق مختلف جهانی آورده شده است. در این آمار رسمی جهانی و عجیب، کشورهایی مورد بررسی قرار گرفته‌اند که تعداد تولدهای خارج از ازدواج آن‌ها به علت بالا بودن، ارزش بررسی را داشته است.

بالاترین آمار زنازادگی مربوط به کشور کلمبیا با %۸۴ و کمترین آن مربوط به کشور هند با %۱ است. همچنین با در نظر گرفتن آمارهای منطقه‌ای، بخش مرکزی و جنوبی قاره آمریکا بیشترین و خاور میانه کمترین میزان تعداد زنازادگان را داراست.

این مسئله بدین معناست که هنگام راه رفتن در خیابان‌های مثلا برزیل (%۶۶)، احتمالا دو سوم انسان‌هایی اطراف خود می‌بینیم زنازاده هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x