تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه با یک فکس برکنار شد!/استعفای دسته جمعی معاونان دانشگاه

  • کد خبر : 40941
  • 08 خرداد 1393 - 10:21
رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه با یک فکس برکنار شد!/استعفای دسته جمعی معاونان دانشگاه

نماینده مدم ارومیه گفت: حکم برکناری رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه را از طریق فکس اعلام کرده و بجای وی شخصی منصوب شده که تعطیلات تابسانی خود را در آنتالیا سپری می‌کند!

کمال مهر:نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، در  واکنش به برکناری رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: نکته جالب توجه در برکناری رئیس دانشگاه ارومیه این است که حکم برکناری وی را از طریق فکس اعلام کرده‌اند!

وی افزود: این در حالی است که حکم دکتر میرزایی در دانشگاه صنعتی ارومیه هنوز به پایان نرسیده است و این اقدام وزارت علوم جای تامل دارد!

عضو مجمع نمایند گان استان آذربایجان غربی گفت: میرزایی رئیس برکنار شده دانشگاه صنعتی ارومیه دکترای تخصصی داشته و مورد تأیید دانشجویان و اساتید دانشگاه بود.

وی خاطر نشان کرد: پس از رفتار اهانت‌آمیز با این رئیس دانشگاه اکثر معاونین دانشگاه در اعتراض به این روند توهین آمیز نسبت به رئیس دانشگاه به صورت دست جمعی استعفا دادند.

قاضی‌پور اظهار داشت: شخصی به اسم قادر رضازاده در حال حاضر با حکم وزیر علوم سرپرستی این دانشگاه را برعهده گرفته است که فارغ‌التحصیل مسکو بوده و تعطیلات تابستانی خود را در آنتالیا سپری می‌کند!

وی ادامه داد: آیا شخص باتجربه، متخصص و متدین در دانشگاه صنعتی ارومیه نبود که چنین شخصی را به عنوان ریاست دانشگاه معرفی کردند؟

نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: این درحالی است که حکم ریاست دکتر میرزایی به پایان نرسیده بود و نحوه جابه جایی وی جای سوال و انتقاد دارد.

اضافه می‌شود که وزارت علوم اخیرا طرحی را برای تعیین ریاست دانشگاه‌ها ارائه داده که ضمن آن اعضای هیئت علمی طی فرآیندی نظرات خود را برای انتخاب رئیس دانشگاه اعلام کرده و رئیس دانشگاه ترجیحا از میان پیشکسوتان دانشگاه و واجدین شرایط ریاست انتخاب می‌شود. این در حالی است که رفتار عجولانه وزیر علوم نسبت به رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه با این طرح مغایرت دارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x