تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

برادرزاده ناخلف عمو را به قتل رساند

  • کد خبر : 41001
  • 08 خرداد 1393 - 12:20
برادرزاده ناخلف عمو را به قتل رساند

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از دستگیری مرد جوانی که در پی درگیری با عموی خود او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود توسط پلیس شهرستان نیشابور خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش کمال مهرسرهنگ حسینی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان نیشابور بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲جمهوری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور  ادامه داد: با حضور ماموران در محل و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد برادرزاده به همراه دوستش به دلیل اختلافات قبلی با عموی خود پس از درگیری لفظی درگیر شده که در این نزاع عموی ۲۵ساله براثر اصابت چاقو به شدت مجروح و سریعا به بیمارستان انتقال یافت که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

وی افزود: در پی اعلام مشخصات هر دو نفر از سوی مصدوم در لحظات اولیه ماموران کلانتری ۱۲ تحقیقات خود را جهت دستگیری آنها آغاز و موفق شدند در همان ساعات اولیه متهم اصلی که برادرزاده مقتول بود را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: در پی دستگیری متهم اصلی نفر دوم که به یکی از شهرهای مجاور متواری شده بود با میانجی‌گری بزرگان روستا خود را نیز به کلانتری معرفی کرد.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: متهمان جهت تکمیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند که متهم به قتل که برادرزاده مقتول و حدود ۲۶سال سن داشت در مقابل عدله و مستندات پلیس به قتل عموی خود با چاقو اعتراف کرد.

شایان ذکر است با اعتراف صریح متهم پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x