تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کتاب «جوشکاری» درباره ازدواج آسان به شماره دوم رسید

  • کد خبر : 40993
  • 08 خرداد 1393 - 11:25
کتاب «جوشکاری» درباره ازدواج آسان به شماره دوم رسید

کتاب «جوشکاری دو» اثری از حجت‌الاسلام حسین عالمی پیرامون ازدواج عاقلانه آسان و به موقع با تکیه بر ملاک‌های ایمانی است که به تازگی شماره دوم آن منتشر شده است.

به گزارش خبرنگاردین و اندیشه کمال مهر، «جوشکاری» عنوانی از یک کتاب الکترونیکی است که توسط یکی از مبلغان دانشگاهی درباره ازدواج عاقلانه آسان و به هنگام نوشته شده است.

این کتاب حاصل سؤال‌ها و جواب‌هایی است که جامعه دانشجویی دانشگاه‌های تهران – از دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر گرفته تا دانشگاه تهران- و دیگر دانشگاه های کشور جوشیده و البته حجت‌الاسلام حسین عالمی با بیانی شیوا درباره ازدواج و انتخاب همسر و سبک زندگی پس از ازدواج پاسخ داده است.

«جوشکاری دو» که در ادامه روند جوشکاری یک و بر منوال پرسش و پاسخ نوشته شده است و در بردارنده ۱۰۰ سؤال جدید از سوی دانشجویان و ۱۰۰ پاسخ تفصیلی از سوی حجت‌الاسلام عالمی در ۳۱۲ صفحه است.

«جوشکاری دو» در حقیقت در امتداد تبیین همان نظریه «جوشکاری یک» و در عین حال پاسخگو به سؤالات فراوان دیگری است که در ذهن مخاطب جوشکاری یک تولید و نگاشته شده و در نهایت به دست نویسنده رسیده است.

به گزارش فارس، در این کتاب الکترونیکی با طرح مطالب متنوعی روبرو می‌شویم، از دختری که در انتخاب همسر نزدیک بود تحت تأثیر عرفان کاذب قرار گیرد یا دختری که در محیط ناامن خانه‌شان تنها با توکل و توسل توانسته بود وجود خویش را حفظ کند و یا همسرانی که در ایجاد ارتباط عاطفی با یکدیگر مشکل دارند، نمونه‌ای از صدها مسأله‌ای است که در این کتاب آمده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه کتاب جوشکاری یک و دو از اینجا و اینجا اقدام کنند.

انتهای پیام/


۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x