تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

امروز در معرض تهاجمات مدرن‌ترین شیطان تاریخ قرار داریم

  • کد خبر : 40919
  • 08 خرداد 1393 - 9:59
امروز در معرض تهاجمات مدرن‌ترین شیطان تاریخ قرار داریم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در معرض تهاجمات مدرن‌ترین شیطان تاریخ قرار داریم و باید به وسیله قرآن و سخنان اهل بیت بر آن غلبه کنیم.

 

به گزارش کمال مهر؛سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم نمادین شروع فعالیت هزار واحد قرآنی در هزار پایگاه بسیج تهران بزرگ که عصر امروز برگزار شد اظهار داشت: رمز دوری از گمراهی برای همه بشریت، پیامبر و قرآن است.
وی افزود: اگر به دنبال شرف، کرامت، عزت، اعتبار و بزرگی هستیم این معنا را از طریق قرآن می‌توانیم به دست بیاوریم. حرکت به سمت ترویج معارف قرآن شفای همه دردهای امروز و هر روز ما و همه بشریت است.

سلامی تأکید کرد: تنها راهی که می‌تواند ما را از وسوسه‌های شیاطین انس و جن نجات دهد قرآن است ما امروز در معرض تهاجمات مدرن‌ترین شیطان تاریخ قرار داریم.

وی افزود: باید غلبه بر شیطان را عامل رشد قرار دهیم و راه آن قرآن و شنیدن سخنان اهل بیت از زبان علما و مقام معظم رهبری که بزرگترین مروج معارف قرآنی در جامعه ما هستند است.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: در معرض یک تهاجم قدرتمند فرهنگی هستیم که اگر از هویت درونی خویش به وسیله قرآن محافظت نکنیم جریان شوم جهانی فرهنگی ما را با خود خواهد برد.

سلامی در پایان اظهار داشت: خواهران با چادرهای سنگرگونه از ارزش‌های بالا و کرامت‌های حقیقی زن مسلمان در برابر تحقیر، تهاجم و طمع‌ورزی بیگانگان به صورت مستحکم و با وقار حفاظت می‌کنند و این یعنی تجلی نور قرآن در زن مسلمان.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x