تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

چرا حرف زدن خاتمی کار را بدتر می‌کند؟

  • کد خبر : 40749
  • 06 خرداد 1393 - 9:33
چرا حرف زدن خاتمی کار را بدتر می‌کند؟

خاتمی درباره تلاش او و همفکرانش برای رفع حصر موسوی و کروبی گفته است که “در مورد رفع حصر اصلا سکوت نشده بلکه احساس می‌کنیم هرچه صحبت بکنیم کار بد‌تر می‌شود.”


به گزارش گروه وبگردی کمال مهر سید محمد خاتمی درباره تلاش او و همفکرانش برای رفع حصر موسوی و کروبی گفته است که “در مورد رفع حصر اصلا سکوت نشده بلکه احساس می‌کنیم هرچه صحبت بکنیم کار بد‌تر می‌شود.”

به گزارش گروه سیاسی صراط، خاتمی گفته است که “در مورد رفع حصر اصلا سکوت نشده بلکه احساس می‌کنیم هرچه صحبت بکنیم کار بد‌تر می‌شود تلاش واقعا صورت گرفته نمی‌دانیم چطور شد که تحقق پیدا نکرد! حالا که لااقل رفع حصر صورت نگرفته لااقل به فکر زندگی‌شان باشیم و بگذاریم معالجه‌شان صورت بگیرد. امیدواریم هر چه زود‌تر این مساله تحقق پیدا کند.”


خاتمی و همفکرانش البته اولین باری نیست که درباره مسائل اینچنینی ساکت نباشند اما نکته قابل تامل اینکه در ۵ سال گذشته گاهی سکوت آنها نیز “کار را بدتر” کرده است.

او و همفکرانش در جریان حمایت بی چون و چرای غربی ها و دشمنان قسم خورده نظام از آنها و جریان فتنه سکوت کرده بودند. آنها در خصوص وقایع صورت گرفته در عاشورای ۸۸ ترجیح دادند سکوت کنند و زمانی که لب به سخن گشودند توهین کنندگان را “خداجو” نامیدند.

خاتمی که در جریان حوادث مربوط به فتنه ۸۸، همواره در کنار موسوی و کروبی بوده است، و هیچ گاه به اتهاماتش رسیدگی نشده، چگونه انتظار دارد، صحبت کردن او درباره رفع حصر دوستانش کار را بدتر نکند؟

همراه میرحسین موسوی و مهدی کروبی در حالی از عدم سکوت در خصوص حصر آنها سخن گفته که مدت‌هاست درباره دروغ بودن ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ سکوت کرده است.

کارنامه خاتمی در جریان فتنه و نقش آفرینی او در خصوص حوادث مزبور، و نیز عدم عذرخواهی اش از این اتفاقات به رغم اعتراف به دروغ بودن تقلب، روشن تر از آن است که سکوت یا عدم سکوت او تغییری در تصمیم نظام درباره سران فتنه ایجاد کند.

منبع: صراط نیوز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x