تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

صلاح دانستیم” الشن مرادی” ملی پوش باشد

  • کد خبر : 40731
  • 06 خرداد 1393 - 9:21
صلاح دانستیم” الشن مرادی” ملی پوش باشد

نائب رئیس فدراسیون شطرنج با بیان اینکه” لاندا” مجددا قرار داد بستیم،گفت:”مرادی” پس از سال ها دوری از کشور هم اکنون در مسابقات جام ملت های آسیا به عنوان یکی از اعضای تیم ملی شطرنج حضور دارد.

به گزارش کمال مهرعلی رضا شفیعی نائب رئیس فدراسیون شطرنج و مسئول گروه گزینشگر تیم ملی  اظهار داشت: با توجه به آنکه ایران میزبان  هجدهمین دوره از مسابقات جام ملت های آسیا است، ظبق قانون کنفدراسیون آسیا می توانیم با ۲ تیم در صحنه مسابقات حاضر شویم.بنابراین مجبور به انتخاب ۱۰ شطرنجباز برای حضور در مسابقات تیمی جام ملت های آسیا شدیم.

وی افزود:طبق قانون ۵ شطرنجباز برتر حاضر در مسابقات قهرمان کشوری سال گذشته و ۲ نفر به انتخاب گروه گزینشگر تیم ملی به اردو دعوت شده و از این میان ۵ نفر اصلی ملی پوش انتخاب می شوند.

شفیعی گفت : بر اساس شیوه نامه ای که شامل ریتینگ، عنوان و میزان آمادگی بازیکن است گروه گزینشگر،” الشن مرادی” که از استاد بزرگان کشور و نفرات برتر ریتینگ کشوری می باشد را تأیید کرد.

نائب رئیس فدراسیون شطرنج در خصوص بازگشت کنستانتین لاندا به سمت مربیگری تیم ملی کشورمان اظهار داشت: تعدادی از مربیان مورد نظر فدراسیون در تیم های دیگر مشغول فعالیت بودند. مسائل، عدم وجود گزینه ای دیگر و با توجه به درخواست و علاقه بازیکنان به لاندا، کمیته فنی صلاح دانست که با وی مجدداٌ قرار داد بسته شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x