تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به “مسکن مهر” کشور

  • کد خبر : 40723
  • 06 خرداد 1393 - 9:17
اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به “مسکن مهر” کشور

پنجاه هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت به مسکن مهر کشور اختصاص یافته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی:

به گزارش گروه اقتصادی کمال مهر،معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان کردستان با اعلام این خبر گفت: طرح های مسکن مهر کشور باید تا پایان شهریورسال آینده به پایان برسد.

احمد اصغری مهرآبادی افزود: قرارداد پرداخت چهل و هفت هزار میلیارد و پانصد میلیون تومان از اعتبار یاد شده تاکنون منعقد شده است اما این میزان برای اتمام پروژه های مسکن مهر کشور کافی نیست.

وی گفت: حدود چهار هزار میلیارد تومان نیز برای افزایش سقف وام به سی میلیون تومان و یک هزار میلیارد تومان نیز برای آماده سازی پروژه های مسکن مهر کشور نیاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تسریع در پرداخت آورده ها را از سوی مردم خواستارشد و ادامه داد: پرداخت سریع تر آورده ها ، تکمیل سریعتر  پروژه های مسکن مهر را در پی دارد .

وی به برخی مصوبات سفر امروزش به کردستان نیز اشاره کرد و گفت:دولت به پروژه بهاران سنندج یک میلیارد تومان، پروژه مسکن مهر بانه چهارصد میلیون تومان، به تأسیسات روبنایی پروژه‌ها هشتصد میلیون تومان، به مساجد سه پروژه سیصد میلیون تومان، برای احداث معبر پروژه مسکن مهر دیواندره صد میلیون تومان، و پروژه دگایران این شهر نیز پانصد میلیون تومان کمک می‌کند.

اصغری مهرآبادی افزود: دولت همچنین اجازه می‌دهد از محل تهاتر هشتصد و پنجاه میلیون تومان به طرح مسکن مهر سقز کمک شود.

وی افزود: چنانچه اعتبار لازم برای خرید انشعابات تا پایان سال نود واریز شده باشد اخذ مجدد پول برای انشعاب از متقاضیان نباید انجام شود و اگر این پول تا پایان سال نود واریز نشده باشد انجام این کار بلامانع است.

وی افزایش سقف وام مسکن مهر خبرنگاران کردستان از بیست و پنج به سی میلیون تومان و کمک سیصد هزار تومانی به هر واحد را از دیگر کمک‌های ارائه شده به بخش مسکن مهر کردستان اعلام کرد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x