تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

انیمیشن‌سازی صهیونیست‌ها علیه برنامه هسته‌ای ایران

  • کد خبر : 40737
  • 06 خرداد 1393 - 9:27
انیمیشن‌سازی صهیونیست‌ها علیه برنامه هسته‌ای ایران

وزارت اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی اخیرا یک فیلم کوتاه انیمیشن دو دقیقه‌ای علیه برنامه هسته‌ای ایران تولید کرده است که آن را می‌توان اوج سناریوی ایران‌هراسی صهیونیست‌ها علیه کشورمان دانست.

به گزارش گروه وبگردی کمال مهروزارت اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی اخیرا یک فیلم کوتاه انیمیشن دو دقیقه‌ای علیه برنامه هسته‌ای ایران تولید کرده است که آن را می‌توان اوج سناریوی ایران‌هراسی صهیونیست‌ها علیه کشورمان دانست.

در این فیلم نسبت به خطرات برنامه هسته‌ای ایران هشدار داده شده و از جامعه جهانی خواسته شده که مانع دستیابی ایران به بمب هسته‌ای شوند.
انیمیشن‌سازی صهیونیست‌ها علیه برنامه هسته‌ای ایران + فیلم

در این فیلم ادعا شده که ایران به هدف خود برای ساخت بمب هسته‌ای بسیار نزدیک شده و اکنون می‌تواند فناوری هسته‌ای خود را به نیروهای خطرناک دیگر (از نگاه صهیونیست‌ها) همچون حماس، حزب‌الله و دولت سوریه انتقال دهد.

در گزارش وزارت اطلاع‌رسانی رژیم اشغالگر قدس ادعا شده که ایران برای ساخت بمب هسته‌ای فقط ۶ تا ۷ هفته فرصت نیاز دارد. برای اثبات این ادعا، در فیلم یادشده گفته می‌شود که برای تهیه سوخت لازم برای ساخت بمب هسته‌ای باید ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سانتریفیوژ حداقل به مدت مدت یک سال کار کنند؛ اما به ادعای صهیونیست‌ها ایران دارای ۱۹ هزار سانتریفیوژ است که اگر همگی با هم فعالیت کنند، تهیه سوخت لازم برای بمب هسته‌ای فقط ۶ تا ۷ هفته طول می‌کشد.

انیمیشن وزارت اطلاع‌رسانی، هرگونه توافق با ایران را بی‌خاصیت می‌داند چون مدعی است ایران سابقه‌ای منفی در عدم اجرای توافق‌های بین‌المللی همچون ۶ قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل دارد.

این انیمیشن، ایران دارای بمب هسته‌ای را یک خطر جهانی خصوصا برای منطقه خاورمیانه معرفی کرده است. در این فیلم، یک قرارداد خوب با ایران قراردادی عنوان شده که برنامه هسته‌ای ایران را کاملا اوراق کند؛ چرا که در آن صورت، ایران برای ساخت دوباره تجهیزات غنی‌سازی و ساخت بمب هسته‌ای، حداقل ۳ سال زمان لازم خواهد داشت.

در این فیلم ادعا شده که موشک‌های ایرانی می‌توانند به مادرید، رم و پاریس برسند و در نمونه‌های جدیدی که ایران در حال توسعه آنها است، امکان بمباران آمریکا نیز وجود دارد.

منبع: مشرق نیوز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x