تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد در ۱۷ استان کشور/ “تهران” ۲۴ درجه

  • کد خبر : 40787
  • 06 خرداد 1393 - 9:57
افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد در ۱۷ استان کشور/ “تهران” ۲۴ درجه

امروز در استان‌های اردبیل، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال سمنان، گیلان، مازندران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و با شدت کمتری در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، یزد و شمال کرمان افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی کمال مهر از سازمان هواشناسی کشور، طی امروز “یک شنبه چهارم خرداد ماه ۹۳” و فردا در بعضی ساعات، برای مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و دامنه های مرکزی و جنوبی البرز، افزایش رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و این وضعیت روز سه شنبه در دامنه های شرقی البرز، سواحل مرکزی و شرقی خزر، نواحی مرکزی، شمال شرق و برخی مناطق شرق کشور رخ خواهد داد.

بر اساس این گزارش، امروز در استان های اردبیل، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال سمنان، گیلان، مازندران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و با شدت کمتری دراستان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، یزد وشمال کرمان افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد و درمناطق مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

گفتنی است، با توجه به ویژگی بارش های بهاری که به صورت محلی شدید و کوتاه مدت است، توصیه می شود برای پیشگیری از خسارات احتمالی توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها با احتیاط لازم انجام شود و تا حد امکان خودداری گردد .

شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان “تهران” نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و شهر تهران، افزایش ابر پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۳۲ درجه بالای صفر و در کمترین حالت به ۱۵ درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۲۴ درجه بالای صفر است که نسبت به روزهای گذشته گرمتر شده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x