تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

علی کریمی به زندان اوین رفت / ۷۰ در صد هواداران خواهان بازگشت آقای گل به پرسپولیس

  • کد خبر : 40684
  • 05 خرداد 1393 - 17:54
علی کریمی به زندان اوین رفت / ۷۰ در صد هواداران خواهان بازگشت آقای گل به پرسپولیس

علی دایی لیست مورد نیاز بازیکنان خود را برای فصل بعد، در اختیار رحیمی قرار داده تا مدیر عامل اصفهانی پرسپولیس برای خرید آنها اقدام کند.


به گزارش گروه ورزشی کمال مهر؛ شنیده ها حکایت از این دارد علی کریمی در یک حرکت عجیب و دور از انتظار دقایقی پیش برای ملاقات باسعیدشیرینی که دربازداشت به سرمی‌برد،به زندان اوین رفته تا با سرپرست سابق پرسپولیس ملاقات کند.

علی کریمی که فصل گذشته بعد از بالا گرفتن اختلاف با رویانیان و شیرینی ازپرسپولیس جداشد،برخلاف آنچه که تصورمی‌شدبه اوین رفت تاباسرپرست سابق پرسپولیس دیدارکرده و به وی دلداری دهد.
شایدعلی کریمی خیلی ازشیرینی ورویانیان دلخوشی نداشته باشدولی همیشه گفته که خانواده آنهاکه مقصرنیستندوگناهی نکردندکه سختی بکشند.
گویامشکلاتی که فرزندشیرینی داشته باعث این حرکت علی کریمی شده است.

۷۰ در صد هواداران خواهان بازگشت آقای گل به پرسپولیس

همه اهالی فوتبال به خصوص هواداران پرسپولیس به خوبی می دانند که علی دایی و کریم انصاریفر رابطه خوبی با یکدیگر دارند و رابطه صمیمی آنها محدود به مستطیل سبز نمی شود به همین خاطر علی دایی سهم به سزایی داشت تا انصاریفر در فوتبال ایران این چنین رشد کند .و اگر فصل پیش این بازیکن جوان کمی حرفه‌ای‌تر عمل می کرد هرگز از پرسپولیس جدا نمی شد تا در تبریز به فعالیت ورزشی خود بپردازد با این حال گویا در فصل پیش‌رو دایی نگاه ویژه ای به آقای گل فصل گذشته دارد و از رحیمی خواسته پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس را بر تن او کند اما گویا برای تحقق این امر، انصاریفر رقیبی هم دارد و این بازیکن رضا نوروزی است که فصل خوبی را در تیم نفت تهران پشت سر گذاشته است.
بر همین اساس یکی از سایت های نزدیک به باشگاه پرسپولیس طی یک نظر سنجی از کاربران خود خواسته تا آنها انتخاب کنند که کدام یک از این دو ملی پوش فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کنند که در این میان ۷۰ در صد کار بران رای به این دادند که آقای گل فصل قبل برای فصل پیش رو پیراهن پرسپولیس را بر تن کند . حال باید منتظر ماند و دید در نهایت نتیجه مذاکرات به کجا خواهد رسید.

روز های پر درد سر علی دایی در فصل نقل و انتقالات

علی دایی لیست مورد نیاز بازیکنان خود را برای فصل بعد، در اختیار رحیمی قرار داده تا مدیر عامل اصفهانی پرسپولیس برای خرید آنها اقدام کند در این بین هنوز کسی نمی داند که آیا نام علی کریمی هم در این لیست هست یا نه. البته شایعات متعددی در این رابطه به گوش می رسد . ولی آن طور که به نظر می‌رسد دایی این روز ها هر جا که قدم می گذارد با این سوال روبرو می شود که کریمی فصل بعد در پرسپولیس بازی می کند؟و علی دایی هم با سیاست خاصی از پاسخ دادن طفره می رود .

شنیده ها حکایت از این دارد که اگر فصل بعد علی کریمی را با پیراهن سرخ پایتخت نشین دیدید خیلی تعجب نکنید چرا که گویا طرفین کمی از مواضع قبلی خود کوتاه آمده‌اند تا شرایط برای یک فصل هم که شده جهت همکاری فراهم گردد . به خصوص اینکه کریمی قرار است پایان فصل چهاردهم لیگ برتر از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

دلخوری شدید پنجعلی از برخی نوشته ها در مطبوعات

روز گذشته در باشگاه پرسپولیس محمد پنجعلی را بسیار عصبانی بود به طوری که تا به حال ندیده بودیم که وی اینگونه عکس العملی را از خود نشان دهد. گویا یکی از رسانه ها مطلبی از قول وی بیان کرده بود که در آن پنجعلی از مبلغ بالای قرارداد دایی گلایه کرده بود که سر پرست پرسپولیس ضمن تکذیب آن از مطبوعات خواست دست از این حاشیه سازی ها بردارند و نگذارند در آستانه فصل جدید بین سرپرست تیم و مطبوعات نا خواسته فاصله ایجاد شود.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x