تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

۱۰ ستاره NBA که هیچوقت قهرمان نشدند

  • کد خبر : 40343
  • 04 خرداد 1393 - 10:04
۱۰ ستاره NBA که هیچوقت قهرمان نشدند

برخی نامهای تاریخ بسکتبال NBA به قدری بزرگ هستند که قهرمان نشدن آنها برای هواداران بسکتبال عجیب به نظر می رسد. در این گزارش به معرفی ۱۰ ستاره ای می پردازیم که هیچوقت رنگ جام قهرمانی را ندیدند.


به گزارش خبرنگار ورزشیکمال مهر؛ ۱۰ ستاره لیگ بسکتبال NBA که تا پایان دوران بازیگری خود موفق به بردن هیچ جامی نشدند به این شرح است:

۱- کارل ملون

هر چند بهترین امتیازآور تاریخ تیم یوتا جاز به شمار می رود اما هیچوقت با این تیم به قهرمانی نرسید. یوتا جاز یکی از قربانیان بازیهای مایکل جوردن و تیم طلایی شیکاگو بولز بود که در سالهای ۹۷ و ۹۸ نیز با حذف مقابل این تیم از یک قدمی قهرمانی دور شد.

ملون یک بار دیگر هم با تیم لیکرز در سال ۲۰۰۴ شانس قهرمانی داشت اما در نهایت با شکست مقابل دیترویت آخرین شانس گرفتن جام را از دست داد.

۲- جان استاکتون

یکی از بهترین پاسورهای تاریخ NBA که تقصیر جام نگرفتن او هم متوجه مایکل جوردن افسانه ای و تیمش است. استاکتون دو بار شانس قهرمانی را مقابل تیم شیکاگو بولز داشت اما در نهایت موفق به عبور از سد یکی از بهترین تیمهای تاریخ بسکتبال نشد.

۳- چارلز بارکلی

بارکلی تا فصلی که MVP لیگ شد به فینال بازیها نرسیده بود اما در فینال ۹۳ هم به مایکل جوردن و شیکاگو بولز باخت و بعد از آن هیچوقت دوباره به فینال نرسید.

۴- پاتریک ایوینگ

تنها یک چیز سر راه ایوینگ و قهرمانی قرار داشت: شیکاگو بولز

تیم نیویورک ۵ بار به شیکاگو باخت و تنها یک بار در سال غیبت مایکل جوردن موفق به شکست این تیم شد اما در بازیهای فینال مقابل هیوستون شکست خورد و به این ترتیب تیم با ایوینگ به قهرمانی نرسید.

۵- رجی میلر

یکی از برترین شوتزنهای لیگ که مشکل او هم رسیدن به فینال با وجود شیکاگو بولز بود!

۶- آلن آیورسون

یکی از بازیکنان به یاد ماندنی NBA که همه کاری در لیگ انجام داد و تنها موفق به قهرمانی نشد.

۷- دومینیک ویلکینز

ویلکینز از افسانه های دانک در NBA است که بیشتر از ۱۱ سال در تیم آتلانتا هاوکس بود و هیچوقت با این تیم به قهرمانی نرسید.

۸- جورج کروین

معروف به مرد یخی

کروین ۳ بار به فینال کنفرانسها با سن آنتونیو رسید اما هیچوقت برنده نشد. وی سال ۱۳۹۰ با شیکاگو بولز از بسکتبال خداحافظی کرد. سالی که جوردن هم در تیم بود و بعد از آن به قهرمانیهای پیاپی رسید.

۹- پته ماراویچ

پته ماراویچ به خاطر مهارتهای کنترل توپ شناخته شده است. پاسها و نمایش دریبلینگ او معروف است هر چند به خاطر مصدومیت در دهمین سال بازی مجبور به خداحافظی شد و رویای قهرمانی را برای خود به جا گذاشت.

۱۰- دیکمبه موتومبو

دفاع دیکمبه شبیه کس دیگری در NBA نبود. موتومبو همراه با تیم ناگتز اولینهایی بودند که در رده هشتم به پلی آف رسیدند و موفق به حذف یک تیم رده اولی شدند. موتومبو تیمهای زیادی عوض کرد و چند بار هم به فینال رسید اما هیچوقت برنده نشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x