تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

رابطه “خانم پزشک” با “پسر بیمار” دردسر ساز شد

  • کد خبر : 40334
  • 04 خرداد 1393 - 9:58
رابطه “خانم پزشک” با “پسر بیمار” دردسر ساز شد

زن جوانی که با یکی از بیمارنش رابطه دوستانه برقرار کرده بود به دردسر های بزرگی دچار شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، ساعت ۹:۱۰ ، ۲۷ اردبیهشت ماه زن جوانی به نام سمیه ضمن مراجعه به کلانتری ۱۳۵  آزادی نزد ماموران رفت و خود را پزشک معالج معرفی کرد و عنوان داشت:  فردی به هویت منصور حدود ۴ سال می شود که تحت درمان من قرار دارد.

وی ادامه داد: در این چهار سال من با منصور رابطه دوستانه بر قرار کردم ولی اوایل امسال بود که من به عقد مردی از بستگانمان در آمدم و رابطه ام را  با منصور به پایان رساندم.

شاکی افزود: ولی منصور به این رابطه  پایان نداد و شروع به اخاذی و مزاحمت برای بنده نمود که در همین راستا روز گذشته منصور خودروی شخصی را به سرقت برده و متواری شده است.

به دنبال اظهارات شاکی ماموران تجسس کلانتری اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را در راستای شناسایی و دستگیری منصور آغاز کردند تا این که در آخرین روز اردبیهشت شاکی با ماموران تماس گرفت و اظهار داشت: متهم جهت دریافت مبلغی پول به جهت بازپس دادن خودرو قرار است تا دقایقی دیگر به درب من مراجعه کند.

به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله به سمت شهرک اکتابان رفتند و زمانی که به درب منزل شاکی رسیدند، متهم را در حالی که قصد فرار از طریق پشت بام را داشت، دستگیر و اسلحه پلاستیکی او را که جهت اخاذی از شاکی استفاده می نمود، کشف وضبط کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی سرهنگ حجت الله مرادی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x