تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

کرمی به جای سیدجلال نمی‌آید!/پیشنهاد گلر دومی پرسپولیس به فروزان

  • کد خبر : 40121
  • 03 خرداد 1393 - 8:55
کرمی به جای سیدجلال نمی‌آید!/پیشنهاد گلر دومی پرسپولیس به فروزان

یکی از بازیکنانی که این روزها بیشتر از بقیه نامش برای پوشیدن پیراهن سرخ به گوش می‌رسد، عبدالله کرمی مدافع گذشته تیم قهرمان لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر یکی از مصوبه‌های مالی هیئت مدیره جدید سرخ تخصیص مبلغ ۲ میلیارد تومان به تیم‌های پایه جهت رشد و شکوفایی آنها بود. اما ظاهرا این تصمیم مخالفان جدیدی پیدا کرده و قصد دارند هر طور شده این مصوبه را وتو کنند.

براساس این گزارش و به نقل از منابع غیررسمی مخالفان جدید که از درون باشگاه هم هستند، در اقدامی جدید به این تصمیم اعتراض کرده‌اند و معتقدند باتوجه به اینکه برای اعضای جدید هیئت مدیره و مدیران باشگاه ماموریتی یکساله درنظر گرفته شده، هزینه کردن ۲ میلیارد تومان در تیم‌های پایه به نوعی دور ریختن این پول است. چرا که در پایان یک سال، کارهای زیربنایی آنها نیمه تمام خواهد ماند و به احتمال زیاد آنها باید تیم را به بخش خصوصی تحویل بدهند.

*گلر گسترش ناراحت از پیشنهاد سرخ‌ها؛ پیشنهاد گلر دومی پرسپولیس به فروزان  

روز چهارشنبه در باشگاه پرسپولیس هیاهویی به پا بود و ۳ بازیکن جدید مدنظر سرخ‌ها باحضور در دفتر این باشگاه با رحیمی، مدیرعامل پرسپولیس به گفتگو نشستند.

براساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی، محسن فروزان یکی از نفراتی بود که با صورت شادمان وارد باشگاه شد اما موقع خروج چندان خرسند به نظر نمی‌آمد.

در این خصوص شنیدیم از سوی سرخ‌ها به فروزان پیشنهاد دروازه‌بان دوم داده شده که این موضوع چندان به مزاق این بازیکن خوش نیامده است.

البته هنوز راست و دروغ این خبر تایید نشده اما گفته می‌شود حتی اگر نیلسون به تهران بازنگردد به احتمال فراوان رضا محمدی شماره یک سرخ را برتن خواهد کرد.

*مدافع فولاد در هر صورت جذب می‌شود؛ کرمی به جای سیدجلال نمی‌آید! 

یکی از بازیکنانی که این روزها بیشتر از بقیه نامش برای پوشیدن پیراهن سرخ به گوش می‌رسد، عبدالله کرمی مدافع فصل گذشته تیم قهرمان لیگ برتر است، اما در این خصوص شایعات زیادی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه این مدافع قرار است جای خالی سیدجلال حسینی را در پرسپولیس پرکند.

براساس این گزارش و به نقل از منابع غیررسمی، قرار نیست که کرمی جای کسی را در پرسپولیس بگیرد و جذب او هم به معنای رفتن سیدجلال نمی‌باشد بلکه دایی می‌خواهد با توجه به حضور در ۳ جام نفرات رزرو خوبی روی نیمکت داشته باشد.

با این اوصاف هیچ بعید نیست که پرسپولیس در فصل جدید علی رضا نور محمدی را همراه خود نبیند و کرمی را جایگزین او کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x