تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

نظرات بازیگر زن ویدئوی غیر اخلاقی “خوشحال درتهران” در خصوص کامبیز حسینی و مانا نیستانی + تصویر

  • کد خبر : 40042
  • 02 خرداد 1393 - 9:10

کامبیز حسینی مجری فراری رادیو فردا ، و مانا نیستانی کارتونیست تارنمای ضد انقلابی روزانلاین دست به سیاه نمایی می زنند.

به گزارش خبرنگار وبگردیکمال مهر، خانم ( ر – ط ) یکی از دست اندرکاران ساخت ویدئوی ضد فرهنگی (خوشحال در تهران) چند روز قبل از دستگیری اش توسط مراجع قضایی و پس از انتشار کارشان در برنامه هفتگی کامبیز حسینی مجری اخراجی صدای امریکا و همکار فعلی رادیو ضد انقلابی فردا  در فیس بوکش نوشت :  کامبیز حسینی مجری فراری رادیو فردا ، و مانا نیستانی کارتونیست تارنمای ضد انقلابی روزانلاین دست به سیاه نمایی می زنند.

خانم (ر – ط ) ، روز شنبه (۲۷ اردیبهشت-۱۷ می) در پستی فیسبوکی در واکنش به تازه ترین برنامه‌ی “پولتیک” کامبیز حسینی ضدانقلاب فراری در شبکه های غربی نوشت: «بسه دیگه آقای کامبیز خان! دیگه سیاه‌نمایی رو به حد اعلا رسوندی؛ هر چیزی را می‌بندینش به انتقاد و کاریکاتور و نقد و… بسه دیگه!

خانم (ر – ط ) در ادامه‌ی واکنش خود به این برنامه و نیز کاریکاتور دیگری که توسط مانا نیستانی ضدانقلاب فراری چند روز قبل از آن منتشر شد، اضافه کرده بود: «کار کامبیز حسینی و مانا نیستانی را اصلا نمی‌پسندم. سیاه‌نمایی مطلق است به نظرم.»
این در حالی است که پس از برخورد قانونی با رفتار مجرمانه سازندگان ویدئوی “خوشحال  در تهران” سخنگوی وزارت امورخارجه دولت امریکا در دخالتی آشکار به حمایت از این حرکت ضد فرهنگی بیانیه ای را صادر کرده است .

نکته قابل تأمل آنکه چند ماه  پیش نیز مجله دیجیتال ” تابلو ” به مدیریت ضد انقلاب هایی چون حسن سربخشیان، توکا نیستانی به  همراه مهدی خلجی و مسیح علی نژاد که رسما مأموریت حمایت از بهائیان را برعهده دارد، به گزارشی تصویری از زندگی چند دختر جوان در ایران پرداخت که یکی از ایشان از تهیه کنندگان این ویدئو کلیپ غیر اخلاقی بوده است.
همچنین حمایت چندین رسانه فارسی زبان بیگانه و  شبکه هایی مثل من و تو باعث شد تا تعداد بازدید کنندگان این کلیپ در کمتر از سه روز به رقم قابل ملاحظه ای  برسد.

همه این حمایت ها و پوشش های تبلیغاتی رسانه  های مرتبط با غرب نشان می دهد برخلاف آنچه که سازمان ناتوی فرهنگی سعی در القای آن را دارد  این پروژه خام چند جوان جویای نام با ایفون فایو اس نیست ! بلکه پروسه ای است  تحت نظارت سرویس های بیگانه که با برخی از هماهنگی های داخلی شروع شده است و البته هر بار شاهد رونمایی از فازهای جدید آن خواهیم بود.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x