تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

هوشمندسازی محدوده زوج و فرد در سال جاری/ تخلفات با دوربین ثبت می‌شود

  • کد خبر : 39951
  • 01 خرداد 1393 - 9:43
هوشمندسازی محدوده زوج و فرد در سال جاری/ تخلفات با دوربین ثبت می‌شود

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از مکانیزاسیون محدوده زوج و فرد در سال جاری خبر داد.

کمال مهر:مسعود رنجبریان مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک  یکی از پروژه‌های مورد تاکید وزارت کشور و شورای عالی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران را مکانیزاسیون محدوده زوج و فرد عنوان کرد و اظهار داشت: مطالعات این طرح که از سال گذشته آغاز شده به پایان رسید و از سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی با یادآوری مکانیزاسیون ورودی محدوده طرح ترافیک در سال ۹۱، مکانیزاسیون خروجی این محدوده را در سال ۹۲ عنوان کرد و گفت: از این پس محدوده زوج ون فرد نیز به صورت هوشمند کنترل خواهد شد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسه شهری معاونت حمل ونقل و ترافیک شهر تهران با اشاربه به اینکه محدوده زوج و فرد تاکنون توسط عوامل انسانی کنترل می‌شده است افزود: بنابر تصمیم شورای عالی ترافیک و پلیس راهور این محدوده پس از اجرای این طرح به صورت مکانیزه کنترل خواهد شد.

رنجبریان با اشاره به تخصیص ۹۰میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای این پروژه، فاز اول اجرای این طرح را در سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن سایر شرایط تمام محدوده زوج و فرد به دوربین ثبت تخلف مجهز می‌شود.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39951

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x