تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

سید حمید طهایی استاندار البرز شد!؟

  • کد خبر : 39882
  • 01 خرداد 1393 - 0:08
سید حمید طهایی استاندار البرز شد!؟

شنیده ها حاکی از آن است که ،سید حمید طهایی استاندار  اسبق همدان ؛مرکزی و قم در دولت اصلاحات و از مدیران ارشد دولت خاتمی به استانداری البرز منصوب خواهد شد.

به گزارش کمال مهر به نقل از صدرا نیوز ؛بر طبق آخرین اخبار واصله از منابع آگاه ؛سید طاهر طاهری که در ماههای اخیر دارای اختلافات شدیدی با وزیر کشور بوده سرانجام از استانداری البرز کنار گذاشته شده و سید حمید طهایی که از مدیران دولت اصلاحات و خاتمی می باشد بعنوان استاندار البرز منصوب می شود.

طهایی در انتخابات سال ۱۳۸۸ رییس ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی در استان همدان بود و در ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ طی مصاحبه ای با خبرگزاری مهر گفت:نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که موسوی پیروز رقابت‌های انتخاباتی است.

سیدحمید طهایی متولد سال ۱۳۳۱ در شهر همدان است. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در همدان گذراند و دو سال بعد از اخذ دیپلم به دانشسرای راهنمایی تحصیلی همدان رفت و در رشته ریاضی فوق ‌دیپلم گرفت. سپس در دانشگاه تهران در رشته علوم تربیتی با گرایش اقتصاد مدرک کارشناسی خود را گرفت.
طهایی بعدها کارشناسی ارشد را با گرایش مدیریت نیروی انسانی از مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گرفت.
کارشناس دفتر اجتماعی استانداری همدان، معاون اداره اجتماعی و سرپرست اداره اجتماعی همدان، مشاور اقتصادی استاندار همدان و معاون سیاسی استانداری همدان از سوابق مدیریتی طهایی در استانداری همدان بوده است.
وی سال ۱۳۶۶ به استان مرکزی رفت و معاون سیاسی استاندار آنجا شد و همزمان قائم‌مقام استاندار بود. بعد از آن سرپرست سپس استاندار استانداری مرکزی شد و تا مهرماه ۶۸ در آنجا ماند.
وی از سال ۱۳۶۸ هم استاندار سمنان شد و تا سال ۱۳۷۶ به مدت ۸ سال مدیر ارشد آن استان بود و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۱ استاندار اردبیل شد.

طهایی که سابقه مدیریتی عالی را در کارنامه خود داشت و مورد اعتماد سیاسیون و روحانیون بود، از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ به قم دعوت شد و سه سال استاندار آنجا بود. بعد از آن در زمان وزارت پورمحمدی در وزارت کشور مشاور وی شد و در نهایت هم به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی رفت و از آنجا مأمور شد که رئیس کمیسیون اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد.
طهایی پس از ۳۰ سال و پنج ماه خدمت دولتی بازنشسته شد.

گفتنی است این خبر از طرف مراجع رسمی تایید نشده است و در صورت دریافت اخبار تکمیلی به اطلاع مردم خواهد رسید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x