تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

“وال‌ استریت ژورنال” بابت دروغ‌پردازی‌اش از مردم افغانستان عذرخواهی کند

  • کد خبر : 39673
  • 31 اردیبهشت 1393 - 9:00
“وال‌ استریت ژورنال” بابت دروغ‌پردازی‌اش از مردم افغانستان عذرخواهی کند

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای روزنامه وال استریت ژورنال در مورد استخدام اتباع افغانستان برای جنگ در سوریه از سوی جمهوری اسلامی ایران را کاملا بی‌اساس عنوان کرد و گفت: این روزنامه باید بابت توهین به مردم افغانستان از آنان عذرخواهی کند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی کمال مهر؛ “مرضیه افخم”  سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای روزنامه وال استریت ژورنال در مورد استخدام اتباع افغانستان برای جنگ در سوریه از سوی جمهوری اسلامی ایران را کاملا بی‌اساس عنوان کرد و گفت: این روزنامه باید بابت توهین به مردم افغانستان از آنان عذرخواهی کند.

وی افزود: ادعای این روزنامه آمریکایی کاملا بی‌اساس بوده و با هدف تخریب وجهه ایران در افغانستان و القاء نگاه کاملا غیرانسانی به شهروندان این کشور دوست و همسایه صورت گرفته است؛ همانطور که در اخبار هم منتشر شده، مقامات رسمی افغانستان نیز چنین ادعایی را تایید نکرده‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: شکست رویکرد جنگ طلبان در سوریه، آن‌ها را به دروغ‌پردازی و تحریک مردم کشور همسایه، افغانستان کشانده است.

افخم خاطرنشان کرد: مطلب منتشره توهین به مردم افغانستان بوده و جا دارد روزنامه وال استریت ژورنال بابت این توهین از مردم افغانستان عذرخواهی کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x