تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مجتبی جباری به تهران آمد/مهاجم مورد علاقه قلعه‌نویی اینبار هم می‌رود؟!

  • کد خبر : 39827
  • 31 اردیبهشت 1393 - 16:15
مجتبی جباری به تهران آمد/مهاجم مورد علاقه قلعه‌نویی اینبار هم می‌رود؟!

مجتبی جباری، هافبک سابق آبی‌ها برای تعطیلات راهی کشور شده و به محض ورود وی بحث حضورش در استقلال به صورت جدی عنوان شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر مجتبی جباری یک فصل را در کشور قطر سپری کرد و در حال حاضر برای گذراندن تعطیلات وارد کشور شده است، اما ایجاد تغییرات در تیم استقلال وضعیت را برای وی تغییر می‌دهد، زیرا در حال حاضر شرایط برای بازگشت وی به جمع‌ آبی‌ها مهیاست این بازیکن می‌تواند پس از هماهنگی‌های لازم با امیر قلعه‌نویی مذاکرات را آغاز کند.

شایان ذکر است، امیر قلعه‌نویی مدت‌‌هاست که خواستار بازگشت این بازیکن به تیم استقلال شده اما حضور علی فتح‌اله‌زاده و معاونان وی در باشگاه مانع از این امر شد تا همه‌چیز به پایان فصل و شرایط به وجود آمده در تیم موکول گردد.

از طرفی اعلام شده است که سرمربی استقلال پیش از این نیز ارتباط خود را با جباری قطع نکرده بود و جویای وضعیت وی بود و در حال حاضر نیز انجام مذاکره را در دستور کار خود دارد.

پژمان نوری با آبی‌ها قرارداد دارد 

پژمان نوری هافبک شمالی استقلال جزو نفراتی است که با آبی‌ها قرارداد دارد و بر اساس قراردادی که با استقلال دارد، باشگاه موظف به مشخص کردن شرایط و وضعیت این بازیکن است. این در حالی است که امیر قلعه‌نویی قرار نیست برای فصل آینده از پژمان نوری در ترکیب تیمش استفاده کند و نام وی در فهرست آبی‌ها قرار ندارد، اما بدهی این بازیکن هنوز پرداخت نشده است و بر اساس مبلغ بالای قرارداد وی باشگاه استقلال برای تسویه حساب با این هافبک، موظف به پرداخت بدهی وی است.

شایان ذکر است، عنوان شده که برخی هواداران تیم استقلال خواستار جدایی این بازیکن از تیم شدند و حتی به مسئولان بابت خرید وی انتقاد داشتند زیرا سن و سال نوری را برای حضور در استقلال مناسب نمی‌د‌اند.

مذاکره ادینهو با یک تیم چینی

براساس این گزارش و به نقل از یک مقام آگاه، ادینهو جزو مهاجمانی است که سرمربی استقلال مدتهاست خواستار حضور وی در تیمش است، اما این امر تابه حال میسر نشده و سرمربی استقلال برای فصل آینده نام وی را در فهرست اصلی خود قرار داده است تا مدیریت باشگاه برای جذب وی اقدام کند.

گفتنی است، این مهاجم زمان حضورش در تیم مس کرمان به استقلال گل زد و از همان زمان سرمربی استقلال به فکر جذب وی برای سال آینده آبی‌ها بود. این در حالی است که اعلام شده این بازیکن در حال مذاکره با یک باشگاه چینی است و قصد دارد در این کشور به فوتبال خود ادامه دهد زیرا حضور در لیگ‌های عربی برای وی خوشایند نبود و این مهاجم با ناآمادگی به فوتبال ایران بازگشت. به همین دلیل قصد حضور در لیگ چین را دارد و قرار شده که وضعیت را بصورت جدی مورد بررسی قرار دهد و پس از آن تصمیم‌گیری کند، با این حساب وی مذاکره با استقلال را به پس از تصمیم‌گیری در خصوص تیم چینی موکول کرده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x